مجله سیم کارت

سومین نو اوردگاه ایرانسل

0 79

اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است و این اپراتور بزرگ همواره در تلاش است تا در راستای رضایت مشترکین سیم کارت های خود قدم بر می دارد . اپراتور ایرانسل سومین نو اورد گاه خود را راه اندازی کرده است و سومین مرکز نو آوری ایرانسل برگزار شد . به گزارش روابط عمومی ایرانسل ، در این نو آوردگاه گروه های استار تاپی شرکت کننده در زمینه های مختلف شرکت کردند و پس از برگزاری کارگاه های مختلفت در روز پایانی ایده خود را ارائه خواهند داد . این دوره از نو آوردگاه "ایرانسل" از اول تیر ماه تا پنجم تیر ماه 1400 به صورت نیمه حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شده است و 10 تیم استارتاپی تایید شده در آن حضور داشتند . اولین دوره نو آوردگاه ایرانسل آبان 99 و دومین دوره نو اورد گاه ایرانسل آذر ماه 99 برگزار شد .
تیم‌ های برتر این رویداد ، تابستان امسال ، در دومین دورۀ پیش‌ شتاب‌ دهی و شتاب ‌دهیِ شتاب‌ دهندۀ کهکشان ، حضور خواهند یافت . نخستین دورۀ پیش ‌شتاب‌ دهی شتاب ‌دهندۀ کهکشان ایرانسل لبز ، طی سه ماه ، با حضور هشت تیم استارتاپی برگزیدۀ نو آوردگاه اول و دوم مرکز نو آوری ایرانسل و با تمرکز بر آموزش‌ های کاربردی ، ارزش ‌آفرینی و رویکرد لین استار تاپ برگزار شد و اردیبهشت ماه امسال ، پایان یافت . مرکز نوآوری ایرانسل ، در قالب مجموعۀ ایرانسل لبز (Irancell Labs) و با هدف فرصت‌ آفرینی در زمینۀ فناوری‌ های برتر و توسعۀ زندگی دیجیتال تشکیل شده است . ایرانسل لبز ، از سال 1398 ، با هدف تعمیق ارتباط ایرانسل ، به‌عنوان نخستین ارائه ‌دهندۀ 5G در کشور ، با جامعۀ دانشگاهی و کمک به مراکز علمی ، استار تاپ ‌ها و شرکت‌ های فناور و با مأموریت انجام فعالیت‌ های تحقیق و توسعه ، نو آوری و تجاری‌ سازی در زمینۀ شبکۀ ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسب ‌و کار های پیرامونی با کمک مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور ، اعم از دانشگاه ‌ها ، شرکت ‌های دانش ‌بنیان ، استار تاپ ‌ها و شرکت‌ های فناور ، با هدف تأمین نیازمندی‌ های بازار ICT تأسیس شده است .
تیم‌ های استارتاپی می ‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و مطالعۀ زمینه‌ های مورد حمایت ، به بخش مرکز نو آوری ایرانسل در وب‌ سایت ایرانسل لبز به نشانی labs.irancell.ir مراجعه کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.