مجله سیم کارت

سونی گوشی تاشوی خود را به ثبت رساند

0 28

سونی گوشی تاشوی خود را به ثبت رساند

همانطور که می دانید امروزه بازار گوشی های تاشو بسیار داغ است و تمامی کمپانی ها در تلاش هستند تا گوشی تاشوی خود را به ثبت رسانده و عرضه نمایند.هر کدام از شرکت های تولیدکننده گوشی های تلفن همراه  سعی دارند در این عرصه بر دیگری پیشی گرفته و محصولات خاص و شگفت انگیزی را به بازار ارائه نمایند.

"سامسونگ" با گوشی تاشوی گلکسی فولد و همچنین "هواوی" با گوشی"میت ایکس" خود ، تاکنون درصدر جدول رقابتی گوشی های تاشو قرار دارند.البته ناگفته نماند که هم اکنون نیز کمپانی های بسیاری مانند "شیائومی" ، "موتورولا" ، اوپو حتی "اپل" در تلاش هستند تا بتوانند محصول منحصربفرد و خاص خود را به بازار عرضه نمایند.

حال در این میان سونی پا را فراتر گذاشته و گوشی تاشوی خود را به مرحله ثبت رسانده است.این امتیاز اختراع برای "سونی" می تواند بعنوان سکوی پرتاب شگرفی تلقی شود.

در واقع شواهد حاکی از اینست که موبایل تاشوی سونی مجهز به حسگرهای فشار، سرعت و دما بوده و همچنین این شرکت مدعی است که می‌تواند حسگرهای دیگر مانند حسگر عکس و مقاومت را نیز به نمایشگر گوشی تاشوی خود اضافه نماید.باید در نظر داشته باشید که با مجهز کردن گوشی ها به این حسگرها، گوشی توانایی چگونگی در دست گرفتن گوشی از سمت کاربر را داشته و قادر خواهد بود وضعیت دستگاه را با توجه به آن تغییردهد.

سونی گوشی تاشوی خود را به ثبت رساند

پنل های جلو و پشت گوشی تاشوی سونی  دارای نمایشگرهای شفاف بوده و حالت تاشوی آن به شکل خمیده  قابل تاشدن می باشد.

با این حال فعلا جزئیات دقیقی از این گوشی در دسترس نبوده و تا کنون صحبت و یا خبری از سمت کمپانی سونی در اینباره مطرح نشده است.هیچ اطلاعی نیز درباره ی زمان ارائه ی این گوشی بیان نشده است.و جالب است بدانید حتی مشخص نیست که کمپانی بزرگ سونی گوشی تاشوی خود را خواهد ساخت و یا خیر؟

به هر حال تمام این سوالات در هاله ای از ابهام نهفته است و باید تا زمان اعلام رسمی از سمت کمپانی سونی منتظر بمانیم.

ما به شما این نوید را خواهیم داد که هر خبری در رابطه با گوشی سونی را در سایت سیم کارت به آدرس    www.simcart.com  به اطلاع شما خواهیم رساند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.