مجله سیم کارت

اختلال سیم کارتهای شاتل موبایل و رایتل

0 967

سیم کارتهای شاتل موبایل و رایتل دچار اختلال شدند

با توجه به فعالیت پیشرفته اپراتورهای سیم کارت های مختلف ، تمام اپراتورها در تلاش هستند تا به بهترین نحو خدمات ارائه دهند.همراه اول بعنوان قویترین اپراتور ،فعلا درصد جدول خودنمایی می کند . خرید سیم کارت همراه اول به علت مناسب بودن قیمت سیم کارت اول بهمراه خدمات ارزنده و پشتیبانی 24 ساعته زبانرد می باشد. اما در این میان نباید از فعالیت اپراتورهای دیگر و نوپا چشم پوشی کنیم.بحث امروز این مقاله درباره اختلال در شبکه شاتل موبایل و رایتل می باشد.

سیم کارت های شاتل موبایل و رایتل

سیم کارت” های شاتل موبایل و رایتل نیز یکی دیگر از اپراتورهایی می باشد که دارای کاربران بسیاری می باشد.این اپراتورها خدمات ارزنده ای را برای کاربران سیم کارت های خود ارائه می دهند.

در همین راستا امروز شنبه به تاریخ 23 شهریور, مشکلی در برقراری تماس با این اپراتورها برقرار شد و قطعی فیبر خارج از مسیر شبکه، ارتباط تعدادی از مشترکین سیم‌کارت‌های “شاتل موبایل” و “رایتل” در برخی مناطق را با اختلال مواجه کرد.

از این رو اپراتور ها سریع تر از هر زمانی دست به کار شدند تا اقدامات لازم جهت رفع این مشکلات را برطرف نمایند . شاتل موبایل با جایگزین نمودن مسیر و انتقال شبکه خود در برطرف کردن هر چه سریع تر این مشکل شروع به فعالیت کرد.

آرش کریم‌بیگی، مدیرعامل شاتل موبایل ساعاتی پیش با انتشار توییتی، قطعی شبکه‌ی شاتل موبایل برای دقایقی را به‌طور رسمی اعلام کرده و اعلام نمود دلیل بروز این مشکل، قطعی مسیر فیبر خارج از شبکه‌ی شاتل موبایل بوده است. وی همچنین از اهدای حجم اینترنت 400 مگ به کاربرانی که دچار اختلال بودند، به منظور دلجویی خبر داد و در توییت خود نوشت:

صبح امروز و به‌علت قطع مسیر فیبر خارج از شبکه‌ی شاتل موبایل، برای دقایقی، ارتباط برخی از مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل موبایل در برخی مناطق با اختلال مواجه شد که با انتقال به مسیر جایگزین، برطرف شد. ضمن پوزش از این دسته مشترکین، بسته‌ی 433مگ، به منظور دلجویی به این مشترکین تقدیم می‌شود.

 

سیم کارتهای شاتل موبایل و رایتل دچار اختلال شدند

اختلال در شبکه شاتل موبایل و رایتل

مدیرعامل رایتل نیز بیانیه ای راجع به مشکل بوجود آمده بیان کردند . علت قطعی اینترنت و از دسترس خارج شدن رایتل را مربوط به اجرای طرح مشترک تقویت فیبر در پروتکشن موجود در خطوط مترو تهران دانست.در واقع به خاطر عملیات مترو و تلاش در تقویت و  ارتقای سطح کیفیت شبکه را علت اصلی به وجود آمدن این مشکل دانست.البته باید یادآور شویم که اختلال در شبکه شاتل موبایل و رایتل مربوط به دیتای آن بود و مشکل آن چنانی در برقراری تماس وجود نداشت.

بنابراین در صورت بروز این مشکل اپراتورهای خود را مطلع نمائید.

اطلاع رسانی اپراتور ها به مشترکین

اپراتور رایتل ( rightel ) امروز پیامکی برای تمام مشترکین سیم کارت های خود فرستاد مبنی بر اینکه :
هدیه 200 مگابایتی، به پاس صبوری شما رایتلی عزیز در روز گذشته
این هدیه از ساعت 12 الی 18 امروز 24 شهریورماه، قابل استفاده خواهد بود.
همراهی شما برای ما ارزشمند است.

بنابراین مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل و رایتل امروز می توانند از طرح های هدیه خود استفاده نمایند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.