مجله سیم کارت

سیم کارت دائمی رایتل ، یک اعتبار دائمی

1 288

این اپراتور از اپراتور های فعال در کشور است که سیم کارت دائمی نیز دارد . برای افرادی که دنبال سیم کارت دائمی هستند نیز این امکان را فراهم کرده است تا بتوانند خرید کنند . اپراتور رایتل سیم کارت های خود را در دو طرح ویژه  x50 و  x10 ارائه کرده است . افراد می توانند برای خرید هر یک از آن ها از طریق سایت رایتل اقدام کنند . اپراتور رایتل یکی از اپراتور های برتر در کشور است و تقریبا سومین اپراتور کشور محسوب می شود . این اپراتور بزرگ در سال مالی گذشته موفق به کسب سود خالص شد . در سه ماه نخست سال 1400 رشد چشم گیری داشته است .
اپراتور رایتل ( rightel ) همان طور که در بالا اشاره کردیم برای برای فروش سیم کارت دائمی خود دو طرح ارائه کرده است .

سیم کارت دائمی رایتل طرح  x50 رایتل :

در این طرح متقاضیان خرید سیم کارت رایتل دائمی می توانند شماره سیم کارت مورد نظر خود را با پیش شماره 0920 انتخاب کنند و خرید کنند . با خرید در طرح x50 50 گیگا بایت اینترنت ، 1000 دقیقه مکالمه درون شبکه و 500 دقیقه مکالمه برون شبکه ، 1000 دقیقه پیامک درون شبکه و 500 عدد پیامک برون شبکه بهره مند خواهند شد . قیمت سیم کارت در طرح ویژه x10 1 میلیون ریال می باشد . می توانند به صورت آنلاین نسبت به خرید آن اقدام کنند .

طرح  x10 رایتل :

در این طرح متقاضیان می توانند شماره مورد نظر خود را با پیش شماره 0920 انتخاب کنند و خرید کنند . با خرید سیم کارت رایتل دائمی در طرح x10 10 گیگا بایت اینترنت ، 1000 دقیقه مکالمه درون شبکه و 100 دقیقه مکالمه برون شبکه ، 1000 دقیقه پیامک درون شبکه و 100 عدد پیامک برون شبکه بهره مند خواهند شد . قیمت سیم کارت در طرح ویژه x10 1 میلیون ریال می باشد . می توانند به صورت آنلاین نسبت به خرید آن اقدام کنند .

1 نظر
  1. […] کنند باید حتما سیم کارت رایتل فعال داشته باشند . اگر سیم کارت رایتل دائمی دارند که به دلیل بدهی قطع است باید در ابتدا بدهی […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.