مجله سیم کارت

سیم کارت شاتل موبایل با برند اختصاصی

0 327

شاتل موبایل برای اولین بار در ایران از عرضه سیم کارت با برند اختصاصی خبر داد . اپراتور شاتل موبایل از اپراتور های برتر در کشور است . اقدامات زیادی را انجام و همیشه در این راستا تلاش می کند . شاتل برای اولین بار سیم کارت با برند اختصاصی در ایران را ارائه داد . این سیم کارت هوشمند با برند اختصاصی به سازمان ها ، شرکت ها ، باشگاه ها و صاحبان برند ارائه می شود . شاتل موبایل این اقدام را با توجه به درخواست های متقاضیان انجام و هدف از ارائه “سیم کارت شاتل موبایل” هوشمند این است . سازمان ها و یا شرکت و … بتوانند با توجه به نیاز های خود سیم کارت با نام تجاری خود را در اختیار کاربران ، مشتریان و هواداران خود قرار دهند .

این “سیم کارت” های هوشمند شاتل موبایل ویژگی های زیادی دارند . مجموعه ها می توانند با خرید سیم کارت شاتل موبایل هوشمند از خدمات این نوع سیم کارت ها استفاده کنند .

سیم کارت شاتل موبایل با برند اختصاصی

از جمله این امکانات می ‌توان به سیم‌ کارت با برند اختصاصی ، تبدیل نام شبکه به نام برند بدون نیاز به زیر ساخت فنی و شبکه ، ایجاد طرح های دل خواه ، اپلیکیشن و پنل‌ های اختصاصی مدیریت حساب سیم‌کارت ، تخصیص رنج شماره اختصاصی ، امکان ایجاد کد USSD اختصاصی با خدمات سفارشی سازی شده ، ابزار احراز هویت سازمانی ، دسترسی به شبکه امن ، بسته های اینترنت و اینترنت سازمانی و هواداری ، کانال ارتباطی موثر و متمایز با کاربران و مشتریان و بسیاری امکانات دیگر اشاره کرد . سیم‌ کارت هوشمند شاتل موبایل با استفاده از یک زیر ساخت فنی مبتنی بر هوش مصنوعی و قابلیت اتصال خودکار به بهینه ‌ترین شبکه در هر منطقه ، بهترین پوشش شبکه‌ های 3G و4G/LTE .  را به طور خودکار و کاملا هوشمند انتخاب می ‌کند

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل ، این اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور با پوشش سراسری 3G و 4G و آنتن‌ دهی هوشمند ، در قالب قرار دادهای B2B و B2B2C با سازمان‌ ها ، شرکت‌ ها ، صاحبان برند ، کانون‌ های هواداری و باشگاه‌ های ورزشی ، به آن‌ ها امکان می‌ دهد . تا بدون نیاز به زیر ساخت‌ ها و پروانه‌ های لازم ، سیم ‌کارت هوشمند و شبکه موبایل اختصاصی با برند خود را داشته باشند . این سیم کارت ها ، علاوه بر امکان درآمد زایی بلند مدت از طریق مشارکت در فروش و حفظ مشتریان ، پشتیبانی فنی و پاسخگویی به مشترکین این سیم‌ کارت ‌ها نیز بر عهده شاتل موبایل بوده است و سازمان ‌ها از این بابت نگرانی نخواهند داشت .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.