مجله سیم کارت

سیم کارت شاتل موبایل با تاریخ تولد شما

0 466

اپراتور شاتل موبایل اپراتور نسل جدید خدمات تلفن همراه در کشور است . این اپراتور بزرگ طرح تاریخ تولدت ، شماره موبایلت را ارائه کرده است . مشترکینی که تمایل دارند از خدمات شاتل موبایل استفاده کنند می توانند شماره سیم کارت خود را با شماره تاریخ تولد خود خرید کنند . اپراتور شاتل موبایل اولین اپراتوری است که سیم کارت هوشمند ارائه کرده است . سیم کارت شاتل موبایل هوشمند طرفدار زیادی دارند . مشترکین می توانند با خرید سیم کارت شاتل موبایل هوشمند از خدمات این اپراتور بزرگ بهره مند شوند .
شاتل موبایل به تازیک به شماره های خود رنج 099813 را اضافه کرده است . مشترک می تواند بر اساس تاریخ تولد خود و یا هر تاریخی که برایش ارزشمند است . سیم کارت شاتل موبایل خود را انتخاب کند و خرید کند .

سیم کارت تاریخ تولد

مشترکینی که تمایل دارند سیم کارت شاتل موبایل با تاریخ مد نظر خود را خرید کنند . باید عجله کنند زیرا طبیعی است که از هر تاریخ فقط و فقط یک شماره وجود خواهد داشت . مشترکین می توانند با ورود به صفحه انتخاب شماره و خرید سیم کارت شاتل موبایل ، تاریخ تولد و یا هر تاریخ دیگری که مد نظرشان است را انتخاب کنند . به این شکل یک شماره سیم کارت خاص داشته باشند . در این طرح علاوه بر شماره اختصاصی خود ، شما صاحب سیم‌ کارت شاتل موبایل هوشمند نیز خواهید شد . از مزیت بی‌ نظیر آن بهره خواهید برد .

مزیت سیم‌ کارت هوشمند شاتل موبایل

فناوری سیم‌ کارت هوشمند شاتل موبایل ( shatelmobile ) ، به طور مداوم شبکه و آنتن موجود در موقعیت جغرافیایی مشترک را تحلیل و به صورت خودکار با کیفیت‌ ترین پوشش سیگنال را در هر منطقه از کشور انتخاب می ‌کند . بر این اساس ، “سیم کارت” هوشمند شاتل موبایل ، با قابلیت آنتن دهی هوشمند ، همیشه گسترده‌  ترین و بهینه‌ ترین پوشش شبکه‌ های 3G  و 4G/LTE تلفن همراه را برای مشترکین فراهم می ‌کند . برای انتخاب شماره مورد نظر و “خرید سیم‌ کارت شاتل موبایل” ، کافی است به فروشگاه آنلاین شاتل موبایل مراجعه کنید . شماره مورد نظر خود را جستجو و در صورت آزاد بودن شماره ، سیم‌ کارت خود را خریداری کنید .
با اپراتور شاتل موبایل 24 ساعت شبانه ‌روز و 7 روز هفته می ‌توانید از طریق شماره 09981000000 با کارشناسان مرکز شبانه روزی ارتباط با مشتریان شاتل موبایل تماس بگیرید . می توانید به صورت آنلاین نیز با آن ها چت کنید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.