مجله سیم کارت

سیم کارت های اعتباری برنزی،نقره ای وطلایی ایرانسل

2 3,260

 اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است و این اپراتور بزرگ مزایای زیادی دارد که شامل سریع ترین شبکه در بین اپراتور های فعال در کشور است . با اینترنت ایرانسل به آسانی می توانید با جهان ارتباط برقرار کنید و کار ها را آسان تر ، سریع تر و با کیفیت تر انجام دهید . اپراتور ایرانسل برای کاربران خود سیم کارت ایرانسل اعتباری ارائه داده است تا بتوانند با پرداخت هزینه کم از سیم کارت و خدمات این اپراتور بزرگ بهره مند شوند .

مزایای سیم کارت ایرانسل اعتباری

این سیم کارت ها مزایای زیادی برای کاربران آن ها دارد . کاربران می توانند با خرید سیم کارت ایرانسل اعتباری هزینه های خود را مدیریت کنند . در حد نیاز خود خرید کنند و کیفیت مکالمه و اینترنت خطوط اعتباری در حد خطوط دائمی ایرانسل است . این سیم کارت ها از نظر کیفیت هیچ تفاوتی با “سیم کارت ایرانسل دائمی” ندارد . این اپراتور دور تازه ای از سیم کارت های اعتباری را ارائه کرده است . با توجه به نیاز کاربران این سیم کارت های اعتباری در 3 رده هستند .

انواع سیم کارت اعتباری

سیم کارت های اعتباری ایرانسل در سه رده برنزی ، نقره ای و طلایی هستند . این سیم کارت ها شامل شارژ اولیه ، بسته های مکالمه درون شبکه و بسته های اینترنت می باشند .
طرح های زیر فقط مربوط به “سیم کارت ایرانسل اعتباری” است و شامل سیم کارت ایرانسل دائمی نمی شود .

سیم کارت برنزی

شامل 40 هزار ریال شارژ اولیه ، 100 دقیقه مکالمه ایرانسلی ( irancell ) رایگان به مدت 20 روز است . طرح های اینترنت سیم کارت های برنزی شامل 1.5 گیگ بایت اینترنت رایگان با اعتبار 20 روز ، 4 گیگا بایت اینترنت 7 روزه رایگان در هر ماه و تا 6 ماه و مجموع حجم آن ها 5/25 گیگا بایت است . قیمت طرح برنزی سیم کارت های اعتباری ایرانسل 100 هزار ریال است .

سیم کارت نقره ای

شامل 40 هزار ریال شارژ اولیه ، 100 دقیقه مکالمه ایرانسلی رایگان به مدت 20 روز است . طرح های اینترنت سیم کارت های نقره ای شامل 1.5 گیگ بایت اینترنت رایگان با اعتبار 20 روز ، 4 گیگا بایت اینترنت 7 روزه رایگان در هر ماه و تا 6 ماه ، 4 گیگا بایت اینترنت رایگان با اعتبار 7 روزه است . مجموع حجم آن ها 5/29 گیگا بایت است و قیمت طرح نقره ای 200 هزار ریال است .

سیم کارت طلایی

شامل 40 هزار ریال شارژ اولیه ، 100 دقیقه مکالمه ایرانسلی رایگان به مدت 20 روز است . طرح های اینترنت سیم کارت های طلایی شامل 1.5 گیگ بایت اینترنت رایگان با اعتبار 20 روز ، 4 گیگا بایت اینترنت 7 روزه رایگان در هر ماه و تا 6 ماه ، 20 گیگا بایت اینترنت رایگان با اعتبار 30 روزه است . مجموع حجم آن ها 5/45 گیگا بایت است و قیمت طرح طلایی 450 هزار ریال است .
کاربرانی که قصد خرید سیم کارت اعتباری ایرانسل را دارند باید توجه کنند که این “سیم‌ کارت”‌ ها تنها در فروشگاه اینترنتی ایرانسل قابل خرید هستند . در هر نقطه‌ ای از ایران می ‌توانید این سیم ‌کارت‌ ها را به‌ صورت آنلاین خرید کنید و در اسرع وقت تحویل بگیرید .

2 نظرات
  1. milad می گوید

    سلام سیم کارت برنزی چرا دیگه نمیزارین

    1. modir می گوید

      سلام روز بخیر
      با پشتیبانی اپراتورتون تماس بگیرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.