مجله سیم کارت

سیم کارت های اعتباری همراه اول در امارات آنتن می دهد

0 1,249

با انعقاد قرارداد میان همراه اول ( MCI ) و اپراتور Etisalat امارات متحده عربی،‌ از این پس سیم کارت های اعتباری همراه اول در این کشور نیز آنتن می دهد.

با انعقاد قرارداد میان همراه اول و اپراتور Etisalat امارات متحده عربی،‌ از این پس سیم کارت اعتباری همراه اول در این کشور نیز آنتن می دهد.

سیم کارت اعتباری همراه اول در امارات

به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، با قرارداد منعقد میان همراه اول و اپراتور Etisalat امارات . مشترکان هر دو اپراتور می توانند از مزایای یک ارتباط بین المللی استفاده کنند.
بر اساس این گزارش ، پس از کشور های عربستان ، عراق، سوریه و پاکستان، امارات متحده عربی پنجمین کشور خارجی و Etisalat هشتمین اپراتور خارجی است . همراه اول جهت برقراری سرویس رومینگ با آن ها قرار داد همکاری منعقد می کند.
در این اطلاعیه  به زودی این سرویس در دیگر کشور های همسایه از جمله ترکیه فعال می شود.
در پایان این اطلاعیه، همراه اول توصیه کرده است . با توجه به اینکه شار‍ژینگ سیم کارت های اعتباری به صورت آنلاین انجام می شود . مشترکان به منظور مدیریت بهتر هزینه های رومینگ بین الملل در سفر های خارجی از سیم کارت همراه اول اعتباری این اپراتور استفاده کنند.
هم اکنون “همراه اول” با 264 اپراتور در 110 کشور قرارداد رومینگ بین الملل دارد . همگی به طور مستقیم و بدون واسطه منعقد کرده اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.