مجله سیم کارت

سیم کارت های بی هویت هشداری برای اپراتورها

0 87

سیم کارت های بی هویت هشداری برای اپراتورها

در راستای پر رنگتر شدن حضور اپراتورها در عرصه ارتباطات سیار تلفن همراه می توان به خدمات ارزنده سیم کارت های مختلف مانند همراه اول ، ایرانسل  و اپراتور رایتل اشاره نمائیم.در واقع وضعیت کنونی جهانی به نحوی است که تمام افراد را وادار به استفاده از سیم کارت نموده است .در همین راستا اپراتورها برای ایجاد رقابت شدید دست به کار شده اند و سعی دارند تا از یکدیگر پیشی بگیرند. خط ایرانسل یکی از خطهای ارزان و به صرفه و در عین حال بسیار مناسب می باشد که این امکان را فراهم می کند تا هر کاربری براحتی اقدام به  خرید سیم کارت مربوطه نموده و درعین حال از خدمات بیشمار این اپراتور بهره مند شود.

رایتل نیز یکی دیگر از اپراتورهای فعال و بسیار تلاشگر می باشد که هم اکنون تعداد زیادی از افراد بخاطر خدمات ارزنده این اپراتور، از سیم کارت اعتباری رایتل استفاده می نمایند.

سیم کارت های بی هویت هشداری برای اپراتورها

امروزه مبحثی که  بسیار نگران کننده می باشد بی هویت بودن خرید و فروش "سیم کارت" ها در بازار می باشد که بسیار نگران کننده می باشد.در واقع افراد زیادی از این طریق توانستند دست به کلاهبرداری بزنند به گونه ای که بسیاری از اپراتورها و مراکز قانونی اقداماتی را جهت برخورد با این کلاهبرداری انجام دهند.از اینرو اپراتورها باید دست به کار شوند تا بتوانند جلوی این مشکل را گرفته و در جهت رفع آن اقدام نمایند.

در همین راستا مسئولان شرکت "ایرانسل" بیانیه ای صادر نمودند و شرایط فروش سیم کارت های خود را به گونه ای قرار دادند که  در هیچ یک از فروشگاه‌ها، مراکز خدمات ایرانسل و سایر کانال‌های فروش، امکان ثبت نام و فعال‌سازی سیم‌کارت بدون ارایه کارت شناسایی معتبر و شماره ملی یا گذرنامه برای اتباع خارجی وجود نداشته باشد و تمام سیم‌کارت‌های فعال در شبکه ایرانسل مالک مشخص و ثبت‌شده دارد.

سیم کارت های بی هویت هشداری برای اپراتورها

در نهایت این اپراتور اعلام کرده است که : ایرانسل این امکان را برای تمام مشترکان خود فراهم کرده تا از طریق منوی پرونده یا اطلاعات حساب در اپلیکیشن ایرانسل من یا تماس با مرکز ایرانسل یا مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها و مراکز خدمات ایرانسل، از سیم‌کارت‌های ثبت شده به نام خودشان در شبکه ایرانسل مطلع شده و در صورت لزوم آنها را غیر فعال کنند. این خدمات ایرانسل نشان می‌دهد که ادعای سودجویان و کلاهبردارانی که می‌گویند سیم‌کارت‌های بدون هویت می‌فروشند، کاملا دروغ است و  ایرانسل امیدواراست با اطلاع‌رسانی‌هایی که انجام می دهد، مردم فریب این ادعاها را نخورند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.