مجله سیم کارت

سیم کارت های تحت مالکیت

0 475

سیم کارت های تحت مالکیت هر فرد فقط مختص مالک اون شخص است . هر گونه فعالیت و اقدام از طریق “سیم کارت” مسئولیت آن با مالک سیم کارت است . به افرادی که سیم کارت های متعدد به نامشان هست . سیم کارت خود را مفقود کرده اند یا در اختیار شخصی دیگر است . توصیه کنیم که عواقب استفاده ی خلاف قانون از سیم کارت به عهده مالک سیم کارت است . مالک در صورت بروز هر گونه مشکل در محاکم قضایی پاسخ گو باشد .

در واقع “سیم کارت ارزان” و خرید سیم کارت ارزان دلیلی است که افراد در نگهداری سیم کارت خود دقت نداشته باشند . پیگیری زیادی در رابطه با سیم کارت های تحت مالکیت خود نداشته باشن . در بعضی موارد نیز ممکن است عدم اطلاع از این موارد سیم کارت دست افراد سو جو قرار گیرد . با سیم کارت تحت مالکیت شما کارهایی خلاف قانون و عرف جامعه صورت پذیرد . این باعث بروز مشکل برای شخص می گردد . توصیه ما بر این است در رابطه با سیم کارت های تحت مالکیت خود دقت لازم داشته باشید . معمولا در سیم کارت های همراه اول ( MCI ) کمتر این مشکل ها وجود دارد . حتی اگر سیم کارت همراه اول ارزان قیمت باشد .

سیم کارت های تحت مالکیت

البته در بعضی مواقع افراد این موضوع را عنوان کرده اند که پیامکی حاوی این که سیم کارتی با کد ملی شما ثبت که در حالی که خود فرد این کار را انجام نداده است برایشان ارسال و در اینجا باید به این نکته اشاره کنیم که در صورتی که این اتفاق برای شما افتاد . به سامانه استعلام خطوط مشترکین مراجعه نمایید و پیگیری کنید . که اگر سیم کارتی در این سامانه موجود بود که توسط شما خرید یا فروش سیم کارت صورت نگرفته بود . به دفتر خدمات مشترکین مراجعه کرده و با همراه داشتن کارت ملی از سیم کارت هایی که با نام شما ثبت شده اند اطلاع حاصل نمایید . جهت جلوگیری از سو استفاده ی افراد برای قطع هر یک اقدام نمایید .

اگر در این سامانه سیم کارت دیگری به نام شما ثبت نباشد . ولی پیامک خرید و فروش با کد ملی را دریافت می کنید . امکان دارد این خرید و فروش توسط صاحب سیم کارت دوم گوشی شما باشد . در واقع گوشی های دو سیم کارته این قابلیت را دارند . که از هر دو سیم کارت پیامک را دریافت کنند . بنا بر این اگر برای شما پیام هایی با این محتوا ارسال شد ، به سامانه رگولاتوری مراجعه کنید . کاربران با مراجعه به سایت mobilecount.cra.ir و یا ارسال کد ملی مالک سیم کارت به یکی از دو خطوط 3000150 و 3000504901 از طریق یکی از خطوط تحت مالکیت نسبت به استعلام تعداد خطوط به نام خود اقدام کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.