مجله سیم کارت

سیم کارت همراه اول اعتباری جدید

0 86

همراه اول اولین و بزرگ ترین اپراتور در کشور است و اولین اپراتور است که در ایران فعالیت خود را آغاز کرده است . اپراتور همراه اول همیشه در جهت رضایت مشترکین خود قدم بر می داد خدمات متنوعی را برای مشترکین خود در نظر می گیرد . همراه اول برای مشترکین خود بسته های خوش آمد در نظر گرفته است ، همراه اول این بسته ها را از سال 1397 برای مشترکین خود در نظر گرفته است این بسته ها برای مشترکینی است که سیم کارت همراه اول اعتباری دارند . این بسته ها برای مشترکینی است که با خرید سیم کارت همراه اول اعتباری به خانواده بزرگ همراه اول می پیوندند .

همراه اول این بسته های خوش آمد را ارائه داده است تا مشترکین همراه اول از آن استفاده کنند .بسته از این جیب به اون جیب : بعد از انجام اولین شارژ با هر مبلغی از طرف مشترک ( از تمامی کانال‌ ها به جز جیرینگ ) ، 5,000 تومان اعتبار داخل شبکه هدیه به حساب مشترک شارژ می شود . در صورت انتقال اعتبار از یک مشترک به مشترک دیگر اعتبار هدیه برای مشترک  دوم فعال نخواهد شد . ( برای دریافت اعتبار هدیه نیاز است تا حتما خود مشترک اقدام به شارژ نماید. ) امکان استفاده از اعتبار هدیه برای انجام کلیه فعالیت های داخل شبکه اعم از مکالمه ، ارسال پیامک ، استفاده از اینترنت ، خرید بسته های مختلف وجود دارد . همراه اول علاوه بر بسته از این جیب به اون جیب یک بسته جدید برای مشترکین جدید "سیم کارت همراه اول" اعتباری در نظر گرفته است : 4 هزار تومان اعتبار اولیه و بسته ترکیبی رایگان شامل 100 دقیقه مکالمه درون شبکه و 1 گیگا ابیت اینترنت با مدت اعتبار یک ماه
این سیم کارت های اعتباری به قیمت 20 هزار تومان است که این سیم کارت ها شامل 4 هزار تومان اعتبار اولیه و 5 هزار تومان اعتبار هدیه پس از اولین شارژ می باشد . برای فعال شدن اعتبار هدیه کافی است ، یک شارژ ( به هر مبلغی ) در مدت حداکثر سه ماه از زمان ثبت نام انجام گیرد . با این اعتبار هدیه می توان کلیه فعالیت های داخل شبکه اعم از مکالمه ، ارسال پیامک ، استفاده از اینترنت و یا خرید بسته های مختلف را انجام داد . همراه اول برای مشترکین خود سیم کارت های اعتباری 10 هزار تومانی نیز ارائه داده است که این "سیم کارت" ها داری 5 هزار تومان شارژ اولیه و 5 هزار تومان اعتبار هدیه پس از اولین شارژ می باشد . برای فعال شدن اعتبار هدیه کافی است ، یک شارژ ( به هر مبلغی ) در مدت حداکثر سه ماه از زمان ثبت نام انجام گیرد . با این اعتبار هدیه می توان کلیه فعالیت های داخل شبکه اعم از مکالمه ، ارسال پیامک ، استفاده از اینترنت و یا خرید بسته های مختلف را انجام داد .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.