مجله سیم کارت

سیم کارت همراه اول جوانان

0 697

اپراتور همراه اول سیم کارت جوانان را ارائه داده است و جوانان 18 تا 30 سال می توانند نسبت به خرید سیم کارت جوانان اقدام کنند و اپراتور همراه اول ( MCI ) از 17 شهریور ماه 1400 برای افرادی که اقدام به خرید سیم کارت جوانان کنند 60 درصد تخفیف در نظر گرفته است .

سیم کارت همراه اول جوانان

اپراتور همراه اول برای جوانان سیم کارت همراه اول دائمی ارائه کرده است . جوانان 18 تا 30 سال می توانند برای خرید فقط تا پایان مهر ماه 1400 اقدام کنند . برای خرید فقط باید 60 هزار تومان پرداخت کنند . سیم کارت های جوانان طرح های هدیه نیز دارند که افراد با خرید این سیم کارت ها می توانند از این طرح های خوش امد نیز بهره مند شوند .

طرح های خوش آمد سیم کارت همراه اول جوانان

طرح های خوش آمد سیم کارت همراه اول دائمی جوانان شامل 10 گیگا بایت اینترنت 30 روزه ، 10 گیگابایت اینترنت 4 ماه ، 200 دقیقه مکالمه درون شبکه و 20 دقیقه مکالمه خارج از شبکه می باشد .

2 طرح 10 گیگابایت 1 ماهه :

جوانان با “خرید سیم کارت” می توانند از 10 گیگا بایت اینترنت 30 روزه بهره مند شوند  این طرح اینترنت به صورت هم زمان با فعال سازی “سیم کارت” فعال خواهد شد . مشترکین امکان خرید و فعال سازی طرح های دیگر اعم از اینترنت ، مکالمه و ترکیبی هم زمان با طرح هدیه وجود دارد و مهلت استفاده از این 30 روزه می باشد .

10 گیگابایت 4 ماهه :

10 گیگابایت اینترنت 4 ماهه به صورت اتوماتیک و از ماه دوم فعال می شود . به صورت 4 ماه متوالی یعنی هر ماه 2.5 گیگا بایت فعال خواهد شد . مهلت استفاده از این طرح ها 30 روزه و هر طرح هر 30 روز یک بار فعال می شود . امکان خرید و فعال سازی طرح های دیگر اعم از اینترنت ، مکالمه و ترکیبی هم زمان با هدیه وجود دارد .

200 دقیقه مکالمه درون شبکه :

مکالمه درون شبکه سیم کارت از زمان فعال سازی سیم کارت فعال می شود . مهلت استفاده از آن 30 روزه می باشد . هم زمان با فعال سازی این طرح امکان فعال سازی سایر طرح های مکالمه نیز وجود دارد .

20 دقیقه مکالمه خارج شبکه  :

مکالمه خارج شبکه سیم کارت از زمان فعال سازی سیم کارت فعال می شود . مهلت استفاده از آن 30 روزه می باشد . هم زمان با فعال سازی این طرح امکان فعال سازی سایر طرح های مکالمه نیز وجود دارد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.