مجله سیم کارت

سیم کارت همراه اول صفر و کارکرده

0 62

در بین سیم کارت های فعال در ایران ، سیم کارت همراه اول 0912 از محبوبیت بیشتری برخوردار است و سیم کارت های همراه اول دائمی از قدمت بالایی برخوردار هستند و این “سیم کارت” ها از جهت قیمت نیز با گذشت زمان ارزش پیدا می کنند . در واقع خط ها نقش مهمی در زندگی بشر دارند ، پس به طور کلی می ‌توان گفت سیم کارت همراه اول 0912، قیمت بالایی دارد . اما این اصلاً به این معنا نیست که خرید سیم کارت همراه اول ارزان ، غیر ممکن خواهد بود .

سیم کارت های همراه اول کارکرده و صفر هستند که صفر و کارکرده بودن آن در قیمت سیم کارت های دائمی همراه اول تاثیر گذار است و 20 تا 30 درصد قیمت سیم کارت های کارکرده کم تر از سیم کارت های صفر است و شاید افراد موقع خرید سیم کارت های همراه اول برایشان سوال پیش آید که سیم کارت صفر بهتر است یا سیم کارت کارکرده ؟ که باید در جواب گفت که سیم کارت های صفر و کارکرده از نظر قیمتی خیلی اختلاف بالایی نداشته باشند ولی سیم کارت های کارکرده  ممکن است که زنگ خور داشته باشند که این نوعی مزاحمت برای افرادی باشد که سیم کارت را خرید می کنند .
سیم کارت 0912 کد 1 ، تقریبا از نوع کارکرده در بازار وجود دارد . پس یکی ‌دیگر از مزایای خرید “سیم کارت همراه اول 0912” ارزان کارکرده می ‌تواند این باشد که شما صاحب خطوط محبوب و با قدمت 0912 خواهید شد . از دیگر مزایای خرید سیم کارت 0912 کارکرده ، رند بودن شماره آن است. شما اگر بخواهید خطوط صفر را با شماره رند خریداری کنید ، متحمل هزینه‌های زیادی خواهید شد . اما خرید خط کارکرده می‌ تواند با قیمتی کم‌ تر شما را صاحب یک خط رند کند . به خاطر داشته باشید که خطوط رند می‌توانند در کسب و کار و اعتبار شما تأثیر فراوانی داشته باشند . قطعاً یکی از مهم‌ ترین مزایایی که می‌شود برای خرید خط 0912 صفر در نظر گرفت ، نداشتن مشکلات خطوط کارکرده است . شما با خیال راحت می‌ توانید از خط خود استفاده کرده و این خط از همان ابتدای کار با نام شما فعال شده و دیگر هیچ نگرانی بابت زنگ خوردن و یا دریافت پیام‌ های نا مربوط نخواهید داشت . البته موضوعی که باید خیلی مورد توجه قرار دهید این است که از صفر بودن خط خود حتماً مطمئن شوید . زیرا که متأسفانه در بازار ، این روزها کسانی هستند که سیم کارت‌ های کارکرده را با عنوان صفر به فروش می‌ رسانند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.