مجله سیم کارت

سیم کارت ویژه دور کاری شاتل موبایل

0 87

این روز ها در همه جهان درگیری با ویروس کرونا وجود دارد و تقریبا همه نهاد ها و سازمان و کشور ها سعی بر این دارند که هر کدام به نحوی با این ویروس برخورد کنند و اقداماتی را انجام دهند و قدم های مثبت و مفید در جهت رفع این مشکل بر دارند .
اپراتور "شاتل" این روزها قدم های زیادی جهت جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا بر داشته است شاتل کمک های زیادی انجام داده است شرایط دور کاری را برای کامندان خود ایجاد کرد . شاتل با حمایت از کمپین خیریه مهربانه برای حمایت از گروه های آسیب پذیر جامعه از جمله خانواده های بی سر پرست و کم بضاعت و کودکان کار و… برای تهیه اقلام بهداشتی اقدام کرده است و در این کمپین خیریه اقلام بهداشتی نظیر ماسک ، دستکش لاتکس ، دستکش نایلونی ، مواد ضد عفونی کننده ، دستمال کاغذی و … تهیه و در دسترس افراد قرار می گیرد .
یکی دیگر از اقدامات دیگر شاتل 103 گیگ اینترنت رایگان ، هدیه به کاربرانی که سیم کارت شاتل موبایل یا مودم  شاتل دارند ، برای دوران قرنطینه بود .
شاتل در اقدامی دیگر اعلان های اطلاع رسانی تماس های شاتل موبایل را به پیام های کرونایی تغییر داد و 20 گیگا بایت اینرنت هدیه به معلمان شاتل موبایلی با اعتبار سه ماهه هدیه داد یا اگر شاتل موبایل ندارند از طریق خرید سیم کارت شاتل موبایل اقدام به فعالسازی این بسته کنند .
اقدام جدید و جالب دیگری که "شاتل موبایل" انجام داده است که در این ایام  "کرونا"  که مجموعه ها باید دور کاری انجام بدهند چون تنها علت ریشه کن شدن این ویروس قطع زنجیره کرونا است ، این است که به عنوان تنها FULL MVNO حقیقی کشور با داشتن هسته اختصاصی شبکه (core network)، با قابلیت اتصال به چندین شبکه و عرضه راهکار نوآورانه شبکه هوشمند تلفن همراه، برای اولین بار در ایران و در دوران رعایت فاصله گذاری اجتماعی و ترویج دورکاری انجام داده است .
در واقع شاتل این اقدام را انجام داده برای تسهیل کار از منزل و تضمین امنیت شبکه و این سیم کارت را در اختیار مشترکین تجاری خود قرار می دهد .
این سازمان با استفاده از زیر ساخت شاتل و شاتل موبایل ، یک بستر امن دسترسی به پهنای باند مورد نیاز و بدون وابستگی به اینترنت را برای سازمان ها و شرکت ها قرار داد تا در این ایام بدون دغدغه های امنیتی و برای تسهیل دور کاری و کار از منزل ، کار خود را پیش ببرند .
شاتل از مشتریان سازمانی ، فروشگاهی ، واحد های صنفی ، مجموعه های خدماتی ، شرکت ها ، سازمان ها ،و نهاد ها که به یک شبکه امن واختصاصی و یا راهکار VALID IP روی سیم کارت نیاز دارند برای دریافت این خدمات و تهیه سیم کارت سازمانی دور کاری شاتل موبایل  می‌توانند با شماره 09981000000 تماس بگیرند و یا با نشانی پست الکترونیک b2b@shatel.ir مکاتبه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.