مجله سیم کارت

سیم کارت 0912 دائمی همراه اول چه ویژگی هایی را ارائه می دهد؟ مجله سیم کارت

0 502

سیم کارت 0912 دائمی همراه اول چه ویژگی هایی را ارائه می دهد؟

همانطور که می دانید همراه اول اولین اپراتور کشور است که با ارائه خط دائمی 0912 در سال 1373 آغاز به کار کرد. در دهه های اخیر این خطوط با پیش شماره 0912 طرفداران بسیاری پیدا کرده اند که سبب بالا رفتن ارزش آن شده است. به طوری که می توان از این شماره ها برای سرمایه گذاری نیز استفاده کرد. بررسی ویژگی سیم کارت 0912 دائمی همراه اول!

سیم کارت هایی که با پیش شماره 0912 آغاز می شوند تنها خطوطی هستند که نوع اعتباری آن ها وجود ندارد و فقط به عنوان خط دائمی به بازار عرضه شده اند. این پیش شماره ها را بر اساس نوع کد از 0 تا 9 دسته بندی می کنند که در این مقاله به مهم ترین آن ها می پردازیم.

محبوبیت و ارزش بالای مالی سیم کارت 0912 دائمی همراه اول علاوه بر قدمتی که دارد به عوامل دیگری نیز بستگی دارد. در ادامه این مقاله قصد داریم در رابطه با ویژگی ها و مزایای این سیم کارت ها نسبت به سایر خطوط توضیحاتی را ارائه دهیم. به علاوه انواع خطوط 0912 را با هم بررسی می‌کنیم. پس تا انتهای این بخش ما را همراهی کنید.

سیم کارت 0912 دائمی همراه اول

ویژگی کلی سیم کارت های دائمی 0912 همراه اول

دلیل اصلی محبوبیت این نوع سیم کارت این است که خطوط 912 تنها به صورت دائمی عرضه می شوند. این مهم ترین ویژگی این سیم کارت ها محسوب می شود. البته نمی توان این نکته را در ارزش این نوع سیم کارت بی تاثیر دانست که بیشتر شناخته شدن آن ها در بین عموم مردم و قدمت بالا آن نیز تاثیرگذار بوده است. این ویژگی به افراد دارنده سیم کارت 0912 دائمی همراه اول اعتبار بیشتری می بخشد و در برندینگ و شناخته شدن تجارت آن ها تاثیر به سزایی دارد. علاوه بر موارد استفاده تجاری، سیم کارت 0912 دائمی همراه اول از محبوبیت بسیاری در میان افراد جامعه برای استفاده شخصی نیز برخوردار است.

میزان تعرفه

با در نظر گرفتن اجرای طرح یکسان سازی توسط اپراتور همراه اول هزینه ارتباط با تمامی خطوط به صورت یکسان و برابر محاسبه می شود. سیم کارت های 0912 نیز از این قاعده مستثنی نیستند و از لحاظ آنتن دهی، تعرفه مکالمه و پیامک و خدمات دیگر تفاوتی با هم ندارند. البته از آنجا که این خطوط دائمی هستند تعرفه هایشان نسبت به سیم کارت های اعتباری متفاوت است.

اختصاص شماره های 912 به استان تهران

بسیاری از افراد تصور می کنند که سیم کارت 0912 دائمی همراه اول تنها متعلق به استان تهران بوده و بقیه شهرها و استان ها نمی توانند از آن استفاده کنند. این باور کاملا اشتباه است و شما از هر نقطه کشور می توانید نسبت به خرید این سیم کارت اقدام کنید.

کم بودن میزان شکایات

سیم کارت های 912 به دلیل دائمی و گران بودن کمتر در جرائم و کلاهبرداری ها استفاده می شوند. به همین دلیل میزان شکایات از این پیش شماره نسبت به شماره های دیگر بسیار کمتر است. همچنین میزان مزاحمت تلفنی در خط های دائمی 912 نسبت به دیگر خطوط کمتر است.

قیمت

قیمت سیم کارت 912 از عوامل مختلفی تاثیر می پذیرد. که از جمله آن می توان به رند بودن شماره اشاره کرد. یکی از مهم ترین مزیت های شماره های رند 912 برای کسب و کارها این است که به راحتی در ذهن می نشینند. که در تبلیغات تجارت تاثیر مثبتی دارد و سبب افزایش تماس از سوی مشتریان می شود.

مدت زمان کارکرد سیم کارت 912 نیز در تعیین قیمت آن اثرگذار است. به طور معمول کسی خواهان داشتن تعداد زیادی تماس های اشتباهی نیست. بنابراین افزایش مدت زمان کارکرد سیم کارت باعث کاهش قیمت آن می شود.

البته با توجه به اینکه اکثر این خطوط برای رشد تجارت استفاده می شوند، در صورتی که صاحب قبلی خط تجارتی مشابه شما داشته و راه ارتباطی با مشتریانش از طریق همان شماره بوده، قیمت و ارزش خط بسیار بالاتر می رود. این قضیه بسته به نوع خط نیز متفاوت است که در ادامه آن ها را بررسی می کنیم.

سیم کارت 0912 همراه اول کد 1 و ویژگی های آن

کد 1 سیم کارت 0912 دائمی همراه اول به شماره ای گفته می شود که در آن پس از پیش شماره 912 عدد 1 بیاید. با اینکه یافتن سیم کارت صفر این کد از خط 912 همراه اول به راحتی امکان پذیر نیست اما این کد را می توان پرطرفدارترین شماره خطوط همراه اول دانست.

از آنجا که قیمت این خطوط بستگی به نوع شماره و میزان رند بودن آن داشته و متفاوت است، قیمت آن را نمی توان مشخص کرد. اما سیم کارت های این کد نسبت به کدهای دیگر قیمت بالاتری در بازار دارند. این تفاوت قیمتی تنها به دلیل داشتن اعتبار بالا در میان سایر خطوط و کدها بوده و هیچ نوع تفاوت عملکردی با سایر سیم کارت های 0912 این اپراتور نخواهد داشت.

ویژگی و مزایای سیم کارت 0912 کد 1

همانطور که گفته شد قدمت بالای سیم کارت کد 1 سبب شناخته شدن آن در جامعه و در نتیجه بالا رفتن اعتبار اجتماعی می شود. افراد بزرگ و مهم جامعه همچون وکلا، پزشکان، مدیران بزرگ و… که اعتبار حرف اول را در برند شدن آن ها میزند از سیم کارت 0912 دائمی همراه اول کد 1 استفاده می کنند.

با توجه به اعتبار بالایی که دارد و با اینکه قیمت آن بسیار بیشتر از سیم کارت های دیگر می باشد، اما جهت استفاده در تجارت و برندینگ کاملا مناسب است.

سیم کارت 0912 همراه اول کد 0 و کد 9

شماره هایی که بعد از پیش شماره 912 عدد صفر دارند سیم کارت های کد صفر و آن هایی که عدد 9 دارند سیم کارت کد 9 می باشند. قدمت پایین تر این خطوط نسبت به کد 1 سبب قیمت مناسب تر آن ها شده و سهولت در پیدا کردن شماره های رند و خاص در بین این خطوط از ویژگی های جذاب آن به شمار می رود. به همین دلیل این سیم کارت ها در بین افرادی که به شماره سیم کارت خود اهمیت زیادی می دهند دارای محبوبیت بالایی است.

ویژگی و مزایایخط دائمی 0912 سیم کارت کد صفر و 9

با توجه به اینکه سیم کارت های کد 0 و 9 از سال 1393 به بازار عرضه شده اند تعداد شماره های فروخته شده آن ها نسبت به کدهای دیگر کمتر است. اما تنوع بیشتری برای انتخاب شماره مورد نظر در اختیارتان قرار می دهند. این خطوط برای کسانی که می خواهند با هزینه کمتر از مزایا و اعتبار سیم کارت 0912 دائمی همراه اول بهره مند شوند مناسب است.

قابل ذکر است که قیمت پایین این سیم کارت ها به هیچ عنوان در نحوه آنتن دهی و خدمات آن نسبت به سایرین تغییری ایجاد نمی کند و تنها دلیل قیمت مناسب قدمت کم آن ها می باشد.

سیم کارت 0912 کد 2 و کد 3

سیم کارت های همراه اول کد 2 و کد 3 به شهر تهران اختصاص دارند. اما با توجه به اعتبار بالای آن ها در تمام شهرهای کشور مورد استفاده قرار می گیرند. همانطور که می دانید داشتن اعتبار در تمام کسب و کارهای تجاری و برندینگ تاثیر مثبتی می گذارد. از این رو محبوبیت این سیم کارت های 0912 دائمی همراه اول به همراه قیمت آن ها افزایش یافته است. که البته نسبت به خط کد 1 ارزان تر می باشند.

مزایای سیم کارت کد 2

قدمت بالای سیم کارت های کد 2 و 3 در کنار اهمیت آن در تبلیغات کسب و کار زمینه ساز یک تجارت موفق است. به علاوه شما به راحتی می توانید این سیم کارت ها را در هر زمان که بخواهید به فروش برسانید. زیرا خطوط کارکرده این کدها نیز ارزش بالایی دارند و با توجه به طرفداران زیاد، به سرعت بالایی به فروش می روند. سیم کارت های کد 3 قیمت تقریبا میان رده ای دارند و برخلاف کدهای 1 و 2  اکثر جامعه قدرت خرید آن را دارند.

قیمت خط 0912 اعتباری و دائمی

سخن پایانی

همانطور که گفته شد سیم کارت 0912 دائمی همراه اول مزایای بسیاری نسبت به دیگر خطوط دارد. این خط هم برای استفاده شخصی و هم در برندینگ و تجارت کاربرد داشته و حتی با قیمت بالای خود نیز متقاضیان بسیاری را به خود جذب کرده است. این نوع سیم کارت دارای کدهای مختلفی است. هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

البته ناگفته نماند که تفاوت تمامی این خطوط از لحاظ قیمتی تنها به دائمی بودن، رند بودن شماره، قدمت و همچنین اعتبار بالا باز می گردد و در ارائه خدمات و تعرفه ها یکسان می باشند. شما می توانید جهت خرید سیم کارت 0912 با قیمت مناسب و کسب اطلاعات بیشتر با با سایت سیم کارت دات کام در ارتباط باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.