مجله سیم کارت

سیم کارت 0912 پر طرفدارترین سیم کارت

0 209

در دنیای امروز سیم کارت ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند . در کشور ما ایران اپراتور های هستند که سیم کارت ارائه دادند و مشغول خدمات رسانی که به مشترکین خود هستند . اهمیت وجود سیم کارت در دوران کرونا بیش تر حس می شود . برای اکثر افراد جامعه داشتن سیم کارت یک لازمه است . اپراتور های فعال در کشور سیم کارت های دائمی و اعتباری را عرضه کرده اند . تا مشترکین بتوانند با توجه به نیاز های خود سیم کارت مورد نظر خود را خرید کنند . در میان سیم کارت های ارائه از سوی اپراتور ها سیم کارت 0912 همراه اول ( MCI ) دائمی طرفدار بیشتری دارد .

سیم کارت 0912 همراه اول

تمایل افراد به خرید سیم کارت همراه اول دائمی 0912 بیشتر از سایر سیم کارت ها می باشد و متعلق به اپراتور همراه اول می باشد و با کد های 0 تا 9 ارائه شدند . این نوع سیم کارت ها به کد و اعداد آن و رند بودن قیمت های متفاوتی دارند. قیمت گذاری روی سیم کارت ها مرجع خاصی ندارد . معمولا فعالان حوزه سیم کارت و تقاضا و هم چنین نوسانان بازار تعیین کنند قیمت سیم کارت است.

خصوصا سیم کارت های همراه اول 0912 که تنوع زیادی دارند و بعضی افراد برای سرمایه گذاری اقدام به خرید این نوع سیم کارت ها می کنند ، قیمت سیم کارت 0912 البته بعضی از آن ها تا چندین میلیارد نیز می رسد. سیم کارت رند به دلیل این که به راحتی در خاطر افراد ثبت می شود از قیمت بالایی برخوردار است و بسیاری از افرادی برای بیزینس خود از این سیم کارت ها استفاده می کند و بعضی از افراد نیز برای سرمایه گذاری اقدام به خرید می کنند.

در این میان سیم کارت ها که کد 1 هستند نسبت به سایر کد ها از ارزش بیشتری برخوردار هستند. باید اشاره کنیم که فاکتور اصلی تعیین کننده قیمت رند بودن ان است. یعنی این که ممکن است یک سیم کارت همراه اول 0912 با کد 5 رند ارزش قیمتی بیشتری از یک کد 1 معمولی داشته باشد. در واقع معیار اصلی تعیین قیمت رند بودن آن می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.