مجله سیم کارت

شاتل موبایل از پیش شماره های جدید خود رونمایی کرد .

0 124

شاتل موبایل در ارائه سیم کارت های هوشمند بسیار فعال بوده است و با ارائه راه کار های جدید و نو آورانه از سیم کارت های هوشمند خود رونمایی کرده است .
شاتل که از سیم کارت های جدید خود با پیش شماره جدید خبر داد که این "سیم کارت شاتل موبایل" هوشمند جدید با پیش شماره 0998 و کد 15 به بازار عرضه می گردد و در سراسر کشور عرضه می شود . متقاضیان محترمی که قصد خرید سیم کارت شاتل موبایل جدید هوشمند را دارند ، می توانند از روز شنبه 20 اردیبهشت در سراسر کشو اقدام به خرید کنند و می توانند سیم کارت های هوشمند خود را با پیش شماره 099815 دریافت کنند . رنج جدید سیم کارت شاتل موبایل هوشمند با پوشش سراسری 3G و 4G وارد بازار سیم کارت کشور خواهد شد و کاربران می توانند برای داشتن سیم کارت های رند و معمولی کد 15 شاتل موبایل اقدام به خرید کنند .
منظور از سیم کارت های هوشمند این است که شاتل موبایل با ارائه راه کار های جدید و نو آورانه این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده که ، مشترکین شاتل موبایل در هر لحظه و در هر مکانی که هستند بر اساس موقعیت جغرافیایی خود ، به طور کاملا هوشمندانه به بهترین و قوی ترین شبکه آنتن دهی موبایل که در نزدیکی محل استقرار خود وجود دارد متصل شوند و با بهترین کیفیت از خدمات شاتل موبایل استفاده کنند و گسترده ترین پوشش فناوری های 3G ، 4/5G ، G/LTE4 ، G75/3 کشور را در هر منطقه تجربه خواهند کرد . متقاضیان می توانند برای "خرید سیم کارت شاتل موبایل" هوشمند جدید ، با مراجعه به یکی از 400 مرکز خدمات اخصاصی شاتل مراجعه کنند و اقدام کنند و یا 1700 نماینده فروش خط شاتل موبایل و خدمات پس از فروش شبکه تلفن همراه شاتل موبایل در سراسر کشور اقدام کنند . در این روز ها که ما برای مقابله با شیوع کرونا هستیم و حد الامکان باید از رفت و آمد های غیر ضروری بپرهیزیم ، متقاضیان می توانند از طریق فروشگاه ایننترنتی شاتل موبایل به آدرس shop.shatelmobile.ir نیز اقدام به خرید سیم کارت شاتل موبایل هوشمند نمایند و هم چنین امکان ثبت نام تلفنی را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است که متقاضیان از طریق ارتباط با شماره 09981000000 می توانند به صورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنند و یا با ارسال عدد 1 به همین شماره از طریق پیامک ، اقدام به انتخاب شماره و خرید سیم کارت شاتل موبایل هوشمند کنند . متقاضیان محترم می توانند سیم کارت خود را به صورت رایگان درب منزل تحویل بگیرند و بدون نیاز به خروج از منزل سیم کارت خود را درب منزل ثبت نام و احراز هویت شده تحویل بگیرند . کاربران عزیز جهت اطلاعات بیشتر با مراجعه به سایت شاتل موبایل می توانند اطلاعات بیشتری در مورد سیم کارت شاتل موبایل هوشمند کسب کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.