مجله سیم کارت

شاتل موبایل اعلام کرد این روز ها نگران اینترنت نباشید !

0 37

 
شاتل موبایل در زمان شیوع کرونا و به دنبال انجام مسئولیت اجتماعی خود و با هدف دسترسی اسان به اینترنت  طرح های شگفت انگیز زیادی ارائه داده است .
شاتل پیش از این نیز طرح هایی را ارائه داده بود که در جهت به صرفه بودن برای کاربران در این روز های کرونایی بوده است .

شاتل موبایل برای همه هموطنان پیشنهاد های شگفت انگیزی در این روز ها که همه باید در خانه بمانند تا به جلوگیری از شیوع این ویروس کمک کنند  در نظر گرفته است که در قالب سه طرح به کاربران ارائه داده است برای کاربرانی که دسترسی آن ها به اینتر نت مشکل است دسترسی آن ها آسان و راحت تر شود و در خانه بمانند و انجام فعالیت های آنلاین را فراهم سازد.این سه طرح شامل :بسته پلاتینیوم : این بسته شامل اشتراک 3 ماهه اینترنت پر سرعت ”شاتل" ، تا 16 مگا بایت برثانیه سرغت و 2 گیگا بایت ترافیک بین الملل ، تنها با پرداخت هزینه ی نصب و دایری دریافت کنند . در واقع این طرح برای کاربران کم مصرف می باشد .
بسته طلایی : این بسته برای کاربرانی است که نیاز به ترافیک بیشتر دارند و این بسته شامل اشتراک 3 ماهه اینترنت پر سرعت شاتل ، تا 16 مگا بایت بر ثانیه سرعت و 2 گیگا با یت ترفیک بین الملل به همراه بسته ی 500 گیگا بایتی با 30 روز اعتبار تنها با گرداخت 50000 تومان دریافت کنند .
بسته نقره ای : برای کاربرانی که تا 31 فروردین 1399 یکی از سرویس های 6 ماهه یا 1 ساله شاتل راتهیه کنند ، از زمان راه اندازی سرویس یک بسته ترافیک 100 گیگا بایتی هدیه با 30 روز اعتبار اختصاص داده خواهد شد .
نحوه سفارش و فعال سازی :
برای سفارش به بخش سفارش آنلاین وب سایت شاتل مراجعه کنید . خرید آنلاین شما در اولویت رسیدگی قرار خواهد گرفت وعلاوه بر این بسته ترافیک 10 گیگا بایتی با مهلت استفاده 7 روزه به همراه خواهد داشت . و این نکته را در نظر بگیرید که به منظور حفظ سلامتی شما عزیزان تا 22 فروردین امکان مراجعه حضوری به دفتر امور مشتریان شاتل نخواهید داشت .
و می توانید با شماره سراسری 91000000 در کلیه سراسر کشور و در استان های کهگیلویه و بویر احمد و ایلام با شماره های اعلام شده در وب سایت شاتل تماس حاصل نمایید .
نکته:این پیشنهاد ها برای مشتریانی می باشد که به تازگی به شاتل پیوستند چون این طرح ها برای فراهم نمودن شرایط مناسب برای دسترسی به اینترنت و گذروندن این روز ها در نظر گرفته شده است .
این پیشنهاد ها ترافیگ رایگان شبانه ندارد ولی کاربران می توانند با پرداخت ماهانه 10 هزار تومان از این ترافیک که از 1 تا 8 بامداد است استفاده نمایند .
بسته 100گیگا بایتی مربوط به پیشنهاد نقره ای از زمان راه اندازی مهلت استفاده دارد و بعد از آن سرویس در حال استفاده قرار گرفته و به صورت اتوماتیک به سرویس اضافه می شود .
امیدواریم در این روز ها با در خانه ماندن وانجام فعالیت های روزانه به صورت آنلاین با هم کرونا را شکست دهیم و زودتر شاهد روزهای سرشار از سلامتی و تندرستی باشیم .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.