مجله سیم کارت

شاتل موبایل به کاربران خود بسته اینترنت هدیه می دهد

0 56

شاتل موبایل به کاربران خود بسته اینترنت هدیه می دهد

بعد از قطع سراسری اینترنت تمامی اپراتورها دست به کار شده و به مشترکین سیم کارت های خود بسته های اینترنت هدیه دادند تا کاربرانی که  در این مدت بسته فعال داشته اند و قادر به استفاده از آن نبوده اند بتوانند از بسته هدیه استفاده نمایند.

شاتل موبایل نیز همانند سایر اپراتورها ، این امکان را در اختیار کاربران خود قرار داد.کاربران سیم کارت شاتل موبایل می توانند از بسته های اینترنت هفتگی و روزانه  و همچنین اعطای بسته اینترنت هدیه هفتگی، بهره مند شوند. شاتل موبایل  به منظور قدردانی از شکیبایی مشترکین سیم‌کارت‌های خود در زمان قطع سراسری اینترنت کشور این بسته رابرای تمام کاربران خود در نظر گرفته است.

همانطور که می دانید شاتل موبایل یکی از اپراتوهای نوپا می باشد که به شدت در فعالیت است تا بتواند جایگاه مناسبی برای خود رقم بزند. در واقع در تکاپوی شدید بازار رقابتی و تمایل بیشتر کاربران به خرید خط 0912 و همچنین خط رند همراه اول و سیم کارتهای ارزان ایرانسل ، می توان گفت شاتل موبایل باید راهی طولانی را برای رسیدن به اهداف خود طی نماید.

در واقع طبق اخبار رسیده ،این اپراتور تلفنهمراه اعلام کرد به کلیه مشترکین سیم کارت های خود، بسته اینترنت هدیه شاتل موبایل پلاس هفتگی تخصیص خواهد داد و بسته اینترنت روزانه و یا هفتگی تمامی مشترکینی که در روز شنبه گذشته دارای بسته فعال بودند را مستقل از حجم باقی مانده بسته، مجددا و به طور رایگان فعال می کند.

لازم به ذکر است که بنابر اعلام شاتل موبایل، تمدید رایگان بسته‌های اینترنت و همچنین تخصیص اینترنت هدیه برای تمامی مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل  در استان هایی که سرویس اینترنت آنها برقرار شده است، به طور خودکار انجام  می گیرد. بنابراین مشترکین نیازی به شماره گیری هیچ نوع کد دستوری و یا ثبت درخواست ندارند.

در نهایت لازم به ذکر است که در صورت داشتن هر نوع سوالی می توانید به وب سایت شاتل موبایل مراجعه نمائید و یا با شماره تلفن  09981000000 تماس بگیرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.