مجله سیم کارت

شاتل موبایل پلاس

0 63

شاتل موبایل اپراتور نسل جدید ارتباطات نام گذاری شده است و اپراتوری است که خدمات متنوع و مقرون به صرفه ای را در اختیار کاربران خود قرار داده است . اپراتور شاتل موبایل برای مشترکین سیم کارت های خود خدمات زیادی را در نظر گرفته است که کاربران می توانند با استفاده از اپلیکیشن شاتل موبایل من به راحتی به این خدمات دسترسی پیدا کنند . شاتل موبایل برای مشترکین "سیم کارت" های خود خدمات شاتل موبایل پلاس را در نظر گرفته است و مشترکین با استفاده از این سرویس می توانند خدمات ارتباطی مقرون به صرفه ای را داشته باشند . شاتل موبایل پلاس یک خدمات جدید است که این اپراتور برای مشترکین خود در نظر گرفته است و مشترکین سیم کارت شاتل موبایل با استفاده از این راهکار نوآورانه می توانند ، در صد ها شهر کشور از خدمات ارتباطی مقرون به صرفه تری بهره مند شوند . شاتل موبایل تمام تلاش خود را کرده است تا بتواند تمام مناطق روستایی و جاده های اصلی و فرعی کشور ، خدمات شاتل موبایل را عرضه کند .
در نخستین فاز عرضه این خدمات نوآورانه ، بسته‌ های شاتل موبایل پلاس به صورت بسته‌ های هدیه و بدون هیچ‌ گونه هزینه مازادی به همراه برخی از بسته‌ های عادی این اپراتور به مشترکین عرضه شدند و مشترکین سیم‌‌ کارت‌‌‌ های شاتل موبایل می‌ توانستند در مناطق گسترده ‌ای از صد ها شهر کشور ، از بسته‌ های اینترنت مقرون ‌به ‌صرفه‌ تر +Shatel Mobile استفاده کنند . اکنون با توسعه مناطق تحت پوشش این خدمات ، بسته‌ های اختصاصی شاتل موبایل پلاس ، به صورت جداگانه و به عنوان مقرون‌ به ‌صرفه‌ ترین بسته ‌های اینترنت کشور ، به مشترکین سیم‌‌ کارت‌‌ های شاتل ارائه می‌ شوند . مشترکین "شاتل موبایل" توجه کنند که به محض حضور در مناطق تحت پوشش خدمات شاتل موبایل پلاس علامت مشخصه + را در ادامه نام شبکه Shatel Mobile به عنوان نام اپراتور سرویس‌ دهنده خدمات سیم کارت خود مشاهده می‌ کنند . بر این اساس در تمامی لحظاتی که عبارت +Shatel Mobileبه عنوان نام سرویس دهنده خدمات روی گوشی مشترک مشاهده می‌ شود ، امکان استفاده از این خدمات برای وی مهیا است .
مشترکین "سیم کارت شاتل موبایل" برای خرید این بسته ها می توانند کد دستوری # 7 * و یا #1 * را از خطوط سیم کارت شاتل موبایل خود شماره گیری کنند و نیز از طریق وب سایت شاتل موبایل و اپلیکیشن شلتل موبایل من هم می توانند اقدام به خرید کنند . اولویت مصرف در بسته ‌های شاتل موبایل پلاس به صورتی خواهد بود که به طور اتوماتیک در مناطق تحت پوشش خدمات شاتل موبایل پلاس ( +Shatel Mobile ) از ترافیک هدیه و در سایر مناطق از ترافیک بسته اصلی استفاده می ‌شود هم چنین پس از اتمام حجم بسته اصلی ، اینترنت شما به صورت مصرف آزاد محاسبه خواهد شد و هنگامی که در منطقه‌ ای خارج از پوشش شاتل موبایل پلاس باشید ، به هیچ عنوان بسته هدیه پلاس مصرف نخواهد شد و از حجم بسته اینترنت اصلی شما استفاده می شود . با انتخاب بسته‌ های افزایشی دارای هدیه شاتل موبایل پلاس با قابلیت تمدید خودکار ، در صورت اتمام اعتبار حجمی یا زمانی بسته اصلی و داشتن شارژ کافی در حساب کاربری‌ تان ، بسته افزایشی به همراه ترافیک هدیه به صورت خودکار تمدید خواهد شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.