مجله سیم کارت

شارژ اضطراری ایرانسل از طریق پیامک

0 1,221

اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است . اپراتور ایرانسل به عنوان اولین اپراتور بزرگ در ایران خدمات متنوعی را برای مشترکین خود ارائه کرده است . یکی از خدمات بزرگ این اپراتور ارائه شارژ اضطراری ایرانسل برای مشترکین سیم کارت اعتباری خود است . اپراتور ایرانسل به عنوان اولین اپراتور دیجیتال در ایران مشترکین زیادی دارد .  همواره در تلاش است تا بهترین و متنوع ترین خدمات را در اختیار کاربران “سیم کارت” های خود قرار دهد .

شارژ اضطراری ایرانسل

مشترکین ایرانسل به تازگی برای مشترکین “سیم کارت ایرانسل اعتباری” خود امکان دریافت شارژ اضطراری از طریق پیامک را برای مشترکین خود فراهم کرده است . مشترکین ایرانسل که سیم کارت ایرانسل اعتباری دارند می توانند ، از اعتبار اضطراری ایرانسل بهره مند شوند . به گزارش روابط عمومی ایرانسل ، این خدمت برای مشترکین ایرانسل کاربرد دارد . مشترکین اعتباری که اعتبار حساب شان به اتمام رسید و به هر علتی امکان شارژ حساب خود را ندارند می توانند از شارژ اضطراری استفاده کنند . و حالا اپراتور ایرانسل امکان دریافت شارژ اضطراری ایرانسل را از طریق پیامک نیز امکان پذیر کرده است . تمامی مشترکان سیم کارت اعتباری ایرانسل که از عضویت آن ها در شبکۀ ایرانسل سه ماه گذشته باشد و ماهانه حداقل 10هزار تومان در این شبکه تراکنش انجام داده باشند ، می‌ توانند از این خدمت استفاده و شارژ اضطراری دریافت کنند .

پیش از این ، دریافت اعتبار اضطراری ایرانسل ( irancell ) ، از طریق اپلیکیشن ایرانسل من و یا شماره‌ گیری کد دستوری # 815 * ممکن بود . از این پس ، امکان دریافت آن از طریق درخواست پیامکی نیز فراهم است . مشترکان اعتباری “ایرانسل” می‌ توانند مبلغ اعتبار اضطراری مورد نیاز خود را تا سقف 100هزار ریال ، به شماره رایگان 815 پیامک کرده و به همان مقدار ، اعتبار اضطراری دریافت کنند . هزینۀ شارژ اضطراری ، هنگام شارژ بعدی اعتبار حساب ، به صورت خودکار پرداخت خواهد شد . علاوه بر مبلغ شارژ اضطراری ، به‌ ازای هر 500 تومان ، 50 تومان کارمزد نیز با اولین شارژ از حساب مشترک کسر می‌ شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.