مجله سیم کارت

شارژ شور انگیز رایتل

0 650

رایتل برای مشترکین خود طرحی را ارائه کرده است . طبق این طرح مشترکین “رایتل” می توانند شارژ شور انگیز دریافت کنند . طبق این طرح می توانند تا 35 درصد شارژ بیشتر دریافت کنند . مشترکینی که سیم کارت رایتل دارند می توانند از این طرح استفاده کنند . این طرح شامل مشترکینی که سیم کارت رایتل اعتباری و سیم کارت دیتا دارند ، می شود . در واقع شارژ شور انگیز این امکان را مشترکینی که “سیم کارت رایتل” دارد را می دهد که  اعتبار هدیه خود را در مدت تعیینی استفاده کنید . شارژ شورانگیز به شما این امکان را می‌ دهد که با استفاده از اعتبار هدیه خود در مدت تعیینی از خدمات نظیر تماس صوتی درون شبکه ، پیامک درون شبکه و سرویس اینترنت بهره مند شوید .

خرید شارژ الکترونیکی رایتل

در صورتی که سیم کارت رایتل خود را الکترونیکی شارژ کنید می توانید 35 درصد شارژ بیشتر دریافت کنید و اعتبار شما علاوه بر مبلغ اصلی 35 درصد بیشتر شارژ می شود و مهلت استفاده از شارژ هدیه با توجه به مبلغ شارژ ، تعیین می ‌شود . به‌ عنوان مثال ، اگر شما شارژ 50،000 ریال رایتل را به روش شارژ شور ‌انگیز خریداری نمایید ، بیش از 15،000 ریال شارژ بیشتر دریافت خواهید کرد .

بنابراین مبلغ شارژ شما بیش از 61،000 ریال اعتبار ریالی ( پس از کسر مبلغ مالیات بر ارزش افزوده ) محاسبه خواهد شد و مدت اعتبار شارژ هدیه 8 روز است و ظرف 8 روز باید شارژ هدیه را استفاده نماید در غیر این صورت شارژ هدیه شما سوخت می شود ولی اعتبار اصلی شما تا 30 وز اعتبار دارد و قابل استفاده است . نکته مهم این است که مبلغ شارژ شور انگیز پس از کسر مالیات بر ارزش افزوده از شارژ اصلی ، محاسبه و اضافه می‌ گردد .

روش های خرید شارژ الکترونیکی رایتل :

1 – می توانید با ورود به سایت رایتل به قسمت افزایش اعتبار بروید و گزینه شارژ شور انگیز را انتخاب نمایید و می‌ توانید ازطریق سرویس شارژ مستقیم ، به ‌راحتی و به‌ طور مستقیم ، اعتبار مورد نظر خود را به میزان دلخواه با پرداخت اینترنتی از وب‌ سایت رایتل دریافت کنید .
2 – ازطریق کد دستوری # 724 * ، # 733 * ، # 780 * ، # 789 *
3 – از طریق اپلیکیشن رایتل

خرید شارژ فیزیکی رایتل :

در صورتی که سیم کارت رایتل خود را فیزیکی شارژ کنید می توانید 25 درصد شارژ بیشتر دریافت کنید . اعتبار شما علاوه بر مبلغ اصلی 25 درصد بیشتر شارژ می شود . مهلت استفاده از شارژ هدیه با توجه به مبلغ شارژ ، تعیین می ‌شود . به‌ عنوان مثال ، اگر شما شارژ 50،000 ریال رایتل ( rightel ) را به روش شارژ شور ‌انگیز خریداری نمایید . بیش از 15،000 ریال شارژ بیشتر دریافت خواهید کرد . بنابراین مبلغ شارژ شما بیش از 11،000 ریال اعتبار ریالی ( پس از کسر مبلغ مالیات بر ارزش افزوده ) محاسبه خواهد شد . مدت اعتبار شارژ هدیه 8 روز است و ظرف 8 روز باید شارژ هدیه را استفاده نماید . در غیر این صورت شارژ هدیه شما سوخت می شود ولی اعتبار اصلی شما تا 30 وز اعتبار دارد و قابل استفاده است .

روش استعلام :

جهت استعلام شارژ کد # 146 * را شماره ‌گیری نمایید . در منوی نمایش ، گزینه 1 حساب اصلی شارژ شور انگیز و گزینه 2 حساب هدیه شارژ شور انگیز نمایش داده می ‌شود .

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.