مجله سیم کارت

شارژ فوق ‎العاده سیم ‎کارت همراه اول

0 384

اپراتور همراه اول اولین و بزرگ ترین اپراتور در ایران است . این اپراتور برای مشترکین “سیم کارت همراه اول اعتباری” خود طرح شارژ فوق ‎العاده همراه اول را ارائه کرده است . در طرح شارژ فوق العاده همراه اول ، مشترکین اعتباری می توانند علاوه بر مبلغ اصلی ، شارژ هدیه نیز دریافت کنند . با وارد کردن کد دستوری به صورت هوشمند سیم‎ کارت اعتباری مد نظرتان را شارژ کنید . این طرح ویژه کلیه مشترکین اعتباری می باشد . امکان انتقال اعتبار با شارژ فوق العاده امکان پذیر نیست .

شارژ فوق ‎العاده همراه اول

به گزارش خبرگزاری ها ، اگر مشترک سیم کارت اعتباری همراه اول هستید . می ‎توانید با وارد کردن کد دستوری به صورت هوشمند سیم ‎کارت همراه اول اعتباری مد نظرتان را شارژ کنید . اگر مشترک سیم‎ کارت اعتباری همراه اول هستید نیز با شماره گیری این کد امکان شارژ برای خود و دیگران را خواهید داشت.

مدت اعتبار شارژ سیم کارت ها متفاوت است . به عبارت دیگر ، پس از اتمام مدت اعتبار تعیین شارژ اصلی به علاوه شارژ هدیه منقضی خواهد شد . لازم به ذکر است منقضی شدن اعتبار فقط مختص شارژ افزایش پیدا کرده از طریق شارژ فوق العاده بوده است . شارژی که قبل و یا بعد از آن انجام مشمول انقضای زمانی در نظر گرفته شده نخواهند شد .

امکان شارژ فوق العاده خدمت دیگری است که در این سامانه تعبیه و در دسترس عموم مشترکین همراه اول قرار می‎ گیرد . شارژ هدیه شامل مکالمات داخل شبکه ( همراه اول و تلفن ثابت ) ، پیامک و دیتای تعرفه آزاد می‏ شود . ولیکن امکان خرید بسته با استفاده از شارژ هدیه وجود ندارد .

روش فعال سازی

مشترکین برای فعال سازی کد دستوری # 12 * 1 * را شماره گیری کنند . برای استعلام کد دستوری # 11 * 140 * را شماره گیری کنند و برای راهنما کد دستوری # 122 * 1 * را شماره گیری کنند .

مزیت های شارژ فوق ‎العاده همراه اول

یکی از مزیت های سرویس شارژ فوق ‎العاده “همراه اول” ، عدم نیاز به وارد کردن pin برای شارژ تلفن همراه مشتری است. در حالت عادی هر مشترک برای شارژ تلفن همراه خود نیاز به خرید کارت شارژ و وارد کردن pin دارد تا بتواند روند شارژ را تکمیل نماید . ولی مشترکین همراه اول ( MCI ) با شماره گیری این کد به راحتی و تنها با استفاده از کارت بانکی عضو شتاب و یا کیف پول جیرینگ بدون نیاز به وارد کردن Pin می‎توانند تلفن همراه خود و دیگران را شارژ نمایند .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.