مجله سیم کارت

شباهت گوشی برند پوکو به ردمی K30 شیائومی

0 31

شباهت گوشی برند پوکو  به ردمی K30 شیائومی

در روزهای گذشته خبر جدایی برند پوکو از شیائومی منتشر شد که خیلی ها را شگفت زده کرد. تنها گوشی هوشمندی که این برند عرضه کرده، پوکو F1 است و طی گمانه زنی ها در سال 2020 بعد از دو سال انتظار شاهد عرضه پوکو F2 خواهیم بود. در همین رابطه، سایت 91Mobiles در اسناد مربوط به سازمان استاندارد کشور هند، برخی اطلاعات مربوط به گوشی جدید برند پوکو را کشف کره است که در این میان، شماره مدل آن این روزها در کانون توجهات قرار گرفته است.

لازم به یاد اوری میباشد که شماره مدل M1912G7BI شباهت زیادی به شماره مدل گوشی ردمی K30 دارد که در اسناد سازمان‌های چینی با شماره مدل‌های M1912G7BC و M1912G7BE ثبت شده است. کمپانی "شیائومی" معمولا حرف آخر شماره مدل گوشی‌های خود را با توجه به منطقه عرضه آن‌ها انتخاب می‌کند. به همین خاطر حروف C و E به بازار چین و اروپا اشاره دارند و بر اساس همین روند، حرف I احتمالا مربوط به بازار کشور هند است.
لذا در حال حاضر و در مورد این گوشی جدید برند پوکو با قاطعیت زیادی نمی‌توانیم اظهارنظر کنیم ولی با توجه به همین مدرک، به احتمال زیاد با همان گوشی ردمی K30 روبرو هستیم که حالا قرار است با اسم جدیدی  به  بازار عرضه شود و در اختیار کاربران قرار بگیرد. با این حال اگر این موضوع صحت داشته باشد، پس با گوشی مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 730G، 6 تا 8 گیگابایت حافظه رم، حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش و باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی مواجه خواهیم بود.

گوشی ردمی K30 از نمایشگر 120 هرتز 6.67 اینچی LCD، جک هدفون، حسگر اثر انگشت در لبه‌ی بدنه و حفره نمایشگر حاوی دوربین‌های 20 و 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد. لازم به ذکر است که این گجت شیائومی دارای 4 دوربین شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، اولترا واید 8 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد. این گوشی با قیمت پایه 225 دلاری در بازار چین عرضه شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.