مجله سیم کارت

شباهت گوشی تاشدنی ایفون به گلکسی فولد

0 28

طبق گزارشاتی که تاکنون درباره ی گوشی های تاشدنی به دست آمده بیانگر اینست که کمپانی های "سامسونگ" و "هواوی" اولین شرکت هایی هستند که قرار است دستگاه تاشدنی خود را به بازار معرفی نمایند.حال در این میان "اپل" جزو آخرین برندهایی بود که قصد داشت تا گوشی تاشو خود را معرفی نماید.اما اخیرا بطور شگفت انگیزی متوجه شدیم که اپل قصد دارد گوشی تاشو خود را به مانند گلکسی فولد معرفی نماید.البته مسلما معرفی ایفون تاشو تا قبل از نیمه ی دوم سال امکان پذیر نخواهد شد. براساس آخرین اخبار، ارائه ی پتنت جدید اپل توسط کوپرتینویی ها تصویر بهتری از دستگاه تاشدنی این کمپانی را نشان می دهد.در واقع گزارشات رسیده  حاکی از اینست که مدل تاشو ایفون همانند "گلکسی فولد" سامسونگ  به‌سمت داخل و فقط از یک سمت تا می‌شود در واقع نمایشگر و کاور آن به‌صورتی طراحی شده‌اند که می‌توانند هم‌زمان تا شده یا گسترده شوند. در حالیکه بسیاری از گوشی های تاشو مانند هواوی میت 20ایکس به سمت بیرون باز می شود و گوشی تاشدنی موتورولا RAZR که در سال 2019 معرفی شد نیز به‌صورت عمودی تا می‌شود.

 پتنت جدید اپل تصویر بهتری از دستگاه تاشدنی کوپرتینویی‌ها نشان می‌دهد. پتنت اخیر اپل قصد دارد با برداشتن محدودیت های دستگاه های سنتی از زاویه ی خم ،دستگاهی با کاور و نمایشگر تاشدنی را توصیف کند و بتواند راهکارهای بهتری برای دستگاه تاشدنی دراختیار کاربران قرار دهد.نکته ای که باید درنظر داشته باشید  اینست که کوپرتینویی‌ها زمانی فایل‌های مستندات پتنت خود را ثبت کرد‌ه‌اند که هنوز مشکل گلکسی فولد سامسونگ مشخص نشده بود.

در واقع گوشی گلکسی فولد سامسونگ اول اسفند معرفی شد و در اوایل اردیبهشت خبر به تعویق افتادن عرضه آن همه را بهت زده کرد تا اینکه این کمپانی بزرگ در اواخر اردیبهشت اعلام کرد که در حال رفع ایراد و همچنین عرضه مجدد این گوشی تاشدنی می باشد.باید یادآور شویم که هواوی نیز گوشی میت20ایکس خود را با فناوری 5G و نمایشگر تمام صفحه معرفی کرد که البته با حوادث پیش آمده برای این کمپانی چینی بنظر می رسد رشد سامسونگ در رفع مشکل گوشی تاشو گلکسی فولد با سرعت بیشتر و عرضه ی آن نیز یه طبع سریعتر از هواوی باشد.

با تمام این اوصاف و با توجه به مشکلات بوجود آمده برای سامسونگ و هواوی همه ی حواسها به سمت کوپرتینویی‌ها جلب شده است که آیا می توانند مثل همیشه در صدر باشند و خودنمایی نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.