مجله سیم کارت

شبکه شتاب اپلیکیشن لنز ایرانسل رایگان شد !!

0 127

اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است و اپراتور "ایرانسل" مشترکین زیادی دارد که همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را به مشترکین خود ارائه کند . اپراتور ایرانسل برای مشترکین سیم کارت های اپلیکیشن لنز را ارائه کرده است که این اپلیکیشن یک تلویزیون اینترنتی است . یکی از ویژگی های مهم اپلیکیشن لنز پخش فیلم و سریال است و یکی از کامل ترین اپ ها در این موضوع است و در این اپلیکیشن دوبله و پخش اختصاصی سریال ها و فیلم ها نشان داده می شود .
علاوه بر این در اپلیکیشن لنز یک قسمت به اسم شتاب وجود دارد که در این قسمت به مسائل اقتصادی روز و بازار سرمایه رسیدگی می شود و. شبکه شتاب به مناسبت دهه فجر برای کاربران لنز به مدت یک ماه رایگان شد . آن دسته از مشترکین "سیم کارت" های ایرانسل که علاقه به اتفاقات بازار سرمایه دارند می توانند در شبکه شتاب که به تحلیل اقتصاد و بورس می پردازد ، به تحلیل بپردازند . کاربران که سیم کارت ایرانسل دارند می توانند بدون هیچ هزینه ای اپلیکیشن لنز را دانلود کنند و به مشاهده برنامه مورد نظر خود بپردازند .
علاقه ‌مندان به اخبار ، اتفاقات ، تحلیل بازار سرمایه و گزارش بازار ، می‌ توانند در شبکۀ شتاب ، برنامه‌ هایی دربارۀ گزارش تحلیلی از وضعیت بازار از شروع تا پایان ، اخبار لحظه ‌ای بازار سرمایه ، تحلیل قیمت‌ های جهانی و تأثیر احتمالی آن بر قیمت سهام شرکت‌ های حاضر در بورس ، وضعیت نماد هایی که در حال بازگشایی هستند ، تحلیل بازار ، کنترل هیجانات کاذب ، آموزش چگونگی حضور با کیفیت در بورس ، اخبار بازار سرمایه در روزی که گذشت ، پیش‌ نمایشی از وضعیت احتمالی بازار روز بعد و… را تماشا کنند که به مناسبت دهۀ فجر ، از تاریخ 12 بهمن به مدت یک ‌ماه ، به صورت رایگان در دسترس است . از جمله دیگر موضوع‌ هایی که در شبکۀ شتاب دربارۀ آن برنامه سازی می‌ شود ، می ‌توان به آموزش بازار سرمایه به مخاطبان ، مدیریت و ارائه مفاهیم اقتصادی ، طرح و بررسی مسائل اقتصادی کشور با حضور نخبگان و اقتصاد دانان و نیز بورس بین‌الملل اشاره کرد .کابران اپلیکیشن لنز می ‌توانند آن را بدون هزینه دانلود کنند و هر لحظه و هر کجا ، به مجموعه‌ ای از جدید ترین فیلم‌ ها و سریال‌ های ایرانی و خارجی ( دوبله و با زیر نویس فارسی ) ، برنامه‌ های زندۀ تلویزیونی ، پخش مستقیم مسابقه‌ های ورزشی ( پخش زنده فوتبال ، پخش زنده شبکه سه و … ) ، پادکست ، کتاب ‌های صوتی ، موسیقی و آلبوم‌ های جدید و… ، روی گوشی تلفن همراه یا در منزل روی تلویزیون دسترسی داشته باشند . از جمله امکانات اپلیکیشن لنز می‌ توان به ایجاد دسترسی به مجموعۀ عظیمی از فیلم‌ ها ، سریال‌ ها ، آلبوم‌ های موسیقی و برنامه‌ های مستند ایرانی و خارجی ، پخش زندۀ برنامه‌ های تلویزیونی، مسابقات و برنامه‌های ورزشی و فرهنگی، امکان ضبط خودکار برنامه‌های زنده تلویزیون در زمان ‌بندی از پیش تعیین‌ شده ، امکان مشاهده جدول برنامه‌های پخش‌ شده از شبکه‌ های مختلف تلویزیون ، امکان مشاهده برنامه ‌ها در بخش آرشیو ها تا هفت روز بعد از پخش زنده ، امکان افزودن برنامه‌ های مورد علاقه کاربر به فهرست « علاقه ‌مندی » و دسترسی آسان ‌تر به آن‌ ها ، اشاره کرد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.