مجله سیم کارت

شرایط اخذ نمایندگی سامانتل

نمایندگی فروش و خدمات سامانتل

0 336

شرایط اخذ نمایندگی سامانتل

 مقدمه

شرکت سامانتل دارای شماره های رند دائمی و اعتباری بی نظیری می باشد. این شرکت همواره سعی کرده است تا محصولات و خدمات خود را با دستاورد های به روز دنیا تطبیق دهد . از خدمات ارائه دهنده این اپراتور می توانیم به اینترنت نسل چهارم (TD-LTE) و دسترسی به اینترنت همراه پر سرعت اشاره نماییم. در این مطلب سیم کارت دات کام می خواهیم شرایط اخذ نمایندگی سامانتل را برایتان شرح دهیم. با ما همراه باشید.

نمایندگی فروش و خدمات سامانتل

اپراتور سامانتل برای دستیابی به اهداف برنامه ریزی شده و ارائه خدمات به صورت گسترده در سراسر کشور، شبکه توزیع، فروش محصولات و ارائه خدمات خود را توسعه بخشیده است. به همین سبب برای سهولت کاربران در دسترسی به این خدمات، اقدام به راه اندازی نمایندگی سامانتل در سراسر کشور کرده است. در این نمایندگی ها، ارائه خدمات به صورت حضوری و در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد. تمامی افراد علاقه مند به اخذ نمایندگی سامانتل می توانند نسبت به اخذ امتیاز نمایندگی خدمات و فروش سامانتل همکاری لازم را به عمل آورند.

شرایط اخذ نمایندگی سامانتل

مدارک و ﺷﺮﺍﯾﻂ اخذ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﯽ ﺳﺎﻣﺎﻧﺘﻞ

متقاضیان در سراسر کشور در صورت داشتن شرایط و مدارک مورد نیاز، می توانند به  اخذ نمایندگی سامانتل اقدام نمایند. همچنین باید دارای یکی از اصناف مرتبط در این زمینه همچون پیشخوان دولت و فروشگاه تلفن همراه باشند. افراد علاقه مند به راه اندازی نمایندگی، می بایست مدارکی را که در ادامه نام برده می شود تهیه نمایند.

  • شما می بایست از پروانه پیشخوان دولت یا صنف مربوط به خود، یک عدد کپی تهیه نمایید. همچنین در صورت داشتن پروانه کسب، آن را به همراه تاییدیه شماره صنفی که حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد کپی کنید.
  • متقاضی باید تصویر کارت ملی و شناسنامه خود را همراه با مشخصات کامل فردی داشته باشد .
  • یک تصویر از اجاره نامه که حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد تهیه شود. در غیر این صورت از سند مالکیت یک عدد کپی نیاز است.
  • فرم مربوط به اخذ نمایندگی تکمیل و امضا شود.
  • برگه فرم مربوط به اعلام شماره حساب به همراه مهر فروشگاه و امضای فرد متقاضی تکمیل گردد.
  • فرم ثبت نام سیم کارت توسط صاحب جواز که مربوط به قرارداد مشترکین سامانتل است تکمیل شود.
  • کاغذ فرم تعهدنامه و دستورالعمل های مربوط به نمایندگان تکمیل شود. همچنین درج مهر دفترخانه اسناد رسمی برای گواهی امضا، مورد نیاز است.
  • قرارداد فروش و تکمیل فرم قرارداد سه جانبه توسط صاحب جواز و توزیع کننده الزامی می باشد.
  • متقاضی باید یک تصویر واضح از نمای داخلی و بیرونی محل مورد نظر نمایندگی ارائه کند.

خرید سیم کارت دائمی سامانتل

خدمات ارائه دهنده سامان تل

خدمات ارائه دهنده سامانتل بسیار متنوع می باشد. به طوری که کلیه نیاز های فردی و سازمانی شما را در زمینه تلفن همراه و اینترنت برطرف خواهد کرد . این شرکت با رسانه های آنلاین برای تماشای فیلم و انیمیشن و … همکاری لازم را به عمل آورده است. این کار به منظور رفاه حال مشتریان و ارائه خدمات بی نظیر، انجام گردیده است.

این شرکت برای تمامی سازمان ها، خدمات مورد نیازشان را ایجاد کرده است. به همین دلیل خدمات سازمانی متنوعی از جمله شبکه امن ارتباطات، سیم کارت های سازمانی و مقرون به صرفه ای را ارائه کرده است. با دریافت سیم کارت های سازمانی می توانید از به صرفه ترین خدمات، همراه با بهترین تعرفه بهره مند شوید. همچنین ارتباطات درون سازمانی را کنترل و مدیریت کنید. علاوه بر این، اپراتور سامان تل شبکه های مجازی را برای ارتباط کاربران با شماره های کوتاه و در قالب تماس صوتی فراهم کرده است.

طرح های تشویقی سامانتل

شرکت سامانتل طرح های تشویقی متنوعی را برای مشترکین در نظر گرفته است. این اپراتور هدایای ویژه ای برای افرادی که می خواهند عضو خانواده بزرگ سامانتل شوند در نظر گرفته است. همچنین اگر شما در طرح سلام این اپراتور ثبت نام کنید، می توانید از تعرفه و تخفیف های ویژه سیم کارت بهره مند شوید. علاوه بر این عضو بیمه سامان می شوید و از خدمات بی نظیر این بیمه خصوصی استفاده می نمایید.

در حالی که اکثر اپراتور های تلفن همراه اقدام به حذف بسته های اینترنت بلند مدت با حجم بالا هستند، شرکت سامانتل علاوه بر در نظر گرفتن بسته های مقرون به صرفه، بسته های حجم بالای بی نظیری را در نظر گرفته است تا در اختیار مشترکین خود قرار دهد. پس دیگر نیازی نیست نگران حجم بسته اینترنت و هزینه های بالای آن باشید. همین حالا به سایت سیم کارت دات کام مراجعه نمایید و با خرید سیم کارت سامانتل هزینه های خود را کنترل و مدیریت کنید.

ایجاد طرح های آغازین، ویژه مشترکین جدید سامانتل می باشد. تمامی افرادی که به تازگی سیم کارت دائمی سامانتل را خریداری کرده اند می توانند از بسته های آغازین سامانتل استفاده نمایند. این بسته های هدیه شامل بسته مکالمه 999 دقیقه ای، بسته اینترنت 10 گیگابایتی و 999 عدد پیامک می باشد. همچنین کلیه مشترکین دارای سیم کارت اعتباری 999 دقیقه مکالمه و 999 عدد پیامک درون شبکه را به همراه 5 گیگ اینترنت دریافت می نمایند. مدت زمان استفاده از این بسته ها تا یک ماه پس از فعال سازی آن می باشد. مشترکین تنها در این بازه زمانی قادر به استفاده از این بسته هدیه خواهند بود.

خرید از نمایندگی سامانتل

شرکت سامانتل با به کارگیری ابزار های هوشمند و تکیه بر توانمندی های داخلی و خارجی، رفاه تمامی مشترکین را فراهم کرده استپ. این شرکت که اولین اپراتور دیجیتال کشور می باشد، بالاترین سطح خدمات را برای مشترکین ارائه کرده است.  همچنین برای خرید سیم کارت سامانتل مدارکی همچون کارت ملی یا شناسنامه نیاز می باشد.

هر فردی تنها می تواند 10 عدد سیم کارت را تحت مالکیت باشد. سیم کارت هایی که از نمایندگی سامانتل خریداری می شوند، همان لحظه فعال و تحویل شما داده خواهد شد. برای این که نزدیک ترین نمایندگی به محل زندگی تان را مشاهده کنید، کافی است در سایت سامانتل استان و شهر مورد نظر خود را انتخاب نمایید. با این کار می توانید به نمایندگی های سامانتل همراه با آدرس و شماره تلفن دست یابید. علاوه بر این، می توانید با مراجعه به سایت سیم کارت دات کام نسبت به خرید سیم کارت سامانتل اقدام نمایید تا در اسرع وقت به شما تحویل داده شود.

سخن نهایی

همانطور که در این مطلب سیم کارت دات کام گفته شد، اخذ نمایندگی سامانتل شامل شرایط و مدارک مختلفی می باشد. از مدارک مورد نیاز برای اخذ نمایندگی می توانیم به تکمیل فرم های مربوطه، در نظر گرفتن محل مناسب و تعهدنامه همراه با مهر و امضا اشاره نماییم. همچنین خرید سیم کارت سامانتل از طریق سیم کارت دات کام امکان پذیر می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.