مجله سیم کارت

شفاف سازی باشگاههای پرسپولیس و استقلال وایرانسل درباره سامانه 3030

0 49

شفاف سازی باشگاههای پرسپولیس و استقلال وایرانسل درباره سامانه 3030

همانطور که می دانید چندی پیش اپراتور ایرانسل همکاری خود را با باشگاه های پرسپولیس و استقلال آغاز نمود.این اپراتور با معرفی سامانه 3030 از طرفداران دو تیم جهت حمایت از تیم مورد علاقه خود کمک خواستند.از اینرو اخیرا شبهاتی در این رابطه مطرح گردید که در پی همین شبهات "ایرانسل" تصمیم گرفت تا درباره شبهات بوجود آمده شفاف سازی کند.

در واقع طبق شکایات معدودی که از این سامانه ثبت شده است، قرار براین شد که خسارت افراد شاکی ،پس از بررسی های انجام شده به حساب کاربریشان برگردانده می شود.

این اپراتور در طی بیانیه ای اعلام کرد که سامانه 3030 با هماهنگی سازمان ورزش و جوانان و همچنین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بنا به پیشنهاد باشگاههای استقلال و پرسپولیس انجام شد.

با توجه به اینکه هزینه های ورزش فوتبال ،تنها از طریق حمایتهای مردمی انجام می پذیرد.لذا اپراتور ایرانسل در این میان بعنوان رابطه و ایجاد رابطه مستقیم بین باشگاه ها و طرفداران عمل می کند.

در واقع این سامانه با هدف جمع آوری کمک های مردمی و بدون تعرفه سازمانهای ارزش افزوده انجام شده است و لذا از تمام قوانین خدمات ارزش افزوده پیروی نمی کند.این سامانه برای هر باشگاهی بصورت تفکیک شده می باشد.

اپراتور ایرانسل اعلام کرد که هیچ ارتباط حقیقی یا حقوقی بین ایرانسل و مدیران فعلی و قبلی شرکت مجری اسپانسری وجود ندارد.

در نهایت باشگاههای پرطرفدار استقلال و پرسپولیس و همچنین اپراتور ایرانسل به آینده این سامانه ابراز امیدواری کرده و خاطرنشان کردند که این سامانه موفق خواهد شد قدم های مثبتی در موفقیت باشگاههای برتر ایرانی برخواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.