مجله سیم کارت

شماره های رند شاتل موبایل

0 64

شماره های رند شاتل موبایل

شاتل موبایل یکی دیگر از اپراتورهای جدید ایرانی است که با ارائه سیم کارت رند شاتل موبایل توانسته است جایگاه  ویژه ای برای خود رقم بزند. سیم کارت شاتل موبایل، با سرعت تمام بین کاربران مختلف در حال استفاده می باشد.

اپراتور شاتل موبایل نیز همانند اپراتور سیم کارت همرا اول رند،  در ارائه شماره های رند سابقه درخشانی دارد. این اپراتور سری جدید شماره‌های رند خود را در سه دسته‌بندی جدا 4، 5 و 6 ستاره و به‌ترتیب با قیمتهای باورنکردنی 200، 300 و 550 هزارتومان به بازار عرضه خواهد کرد.

لازم به ذکر است که شاتل موبایل قبلا در اولین مرحله فعالیت خود از رندترین شماره های خود در سه دسته ی شماره‌های رند یک ستاره، دو ستاره و سه ستاره رونمایی کرد.

شایان ذکر است که این اپراتور شماره‌های رند 4 ستاره، 5 ستاره و 6 ستاره خود را با قیمتهای ذکر شده و همراه با بسته‌ی آغازین یک ماهه شامل یک گیگابایت اینترنت همراه، مکالمه و پیامک نامحدود درون‌شبکه و 100 دقیقه مکالمه و همچنین 100 پیامک برون‌شبکه و بدون نیاز به مزایده به فروش می‌رساند.

دقت داشته باشید که امکان خرید شماره‌های رند شاتل موبایل با قابلیت انتخاب شماره از میان هزاران گزینه موجود، وجود دارد. کاربران شاتل موبایل می توانند از طریق فروش اینترنتی در سایت فروشگاهی شاتل موبایل و همچنین فروش تلفنی از طریق شماره های این اپراتور  و با ارسال حرف R از طریق پیامک به شماره های ذکر شده این اپراتور و یا از طریق فروش حضوری در بیش از 1٫300 نمایندگی شاتل موبایل در سراسر کشور اقدام نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.