مجله سیم کارت

شیائومی ردمی K30 پرو اواخر ماه مارس راهی بازار خواهد شد

0 22

شیائومی ردمی K30 پرو اواخر ماه مارس راهی بازار خواهد شد

با توجه به آخرین گزارشات بدست آمده از کمپانی شیائومی، ظاهرا این کمپانی قصد دارد گوشی های "ردمی K30 پرو" خود را اواخر ماه مارس و به عبارتی اوایل فروردین ماه سال 99 راهی بازار نماید.

این در حالیست که تاکنون خبرهای زیادی مبنی بر عرضه ردمی K30 پرو در ماه مارس منتشر شده بود. بنابراین با توجه به گزارشات قبلی، این اخبار بی دلیل هم نبوده است زیرا این گوشی واقعا در این ماه راهی بازار خواهد شد. این در حالیست که در حال حاضر به طور دقیق نمی‌دانیم تاریخ عرضه این محصول چه روزی است و شیائومی هم تاکنون چیزی در این رابطه بیان نکرده است.

چند روز پیش لو ویبینگ، مدیر بازاریابی جهانی ردمی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرد رونمایی از ردمی K30 پرو در زمانی بین تاریخ معرفی "هواوی P40"(روز 26 مارس، 16 روز دیگر) و سری "آنر30" (گفته می‌شود این محصول در ماه آوریل معرفی خواهد شد) اتفاق می‌افتد. بنابراین باید انتظار داشته باشیم گوشی های ردمی K30 پرو شیائومی، اواخر ماه مارس روانه بازار و فروش رسمی آن نیز اوایل ماه آوریل در چین آغاز خواهد شد.

حال مسئله ای که این میان مطرح می شود اینست که علت مشخص نمودن دقیق زمان عرضه این محصول چه می تواند باشد؟ و جالب‌تر از آن اینکه چرا این کمپانی برای اعلام کردن محدوده زمانی رونمایی از محصول خود، به تاریخ معرفی پرچم‌دارهای هواوی و آنر اشاره نموده است!!

با تمام این بیانات،  و با توجه به موارد ذکر شده، اندکی ما را به آنچه که باید می‌دانستیم نزدیکتر نمود.

در واقع گوشی ردمی K30 پرو طبق شنیده‌ها و خبرهای زیادی که منتشر شده قرار است به یک نمایشگر یکدست، بدون هیچ گونه ناچ و یا حفره‌ای مجهز شود. همچنین تراشه و پردازنده بکار رفته در این گوشی از  نوع اسنپدراگون 865 با پشتیبانی از فناوری دوگانه 5g اشاره نمود. در نهایت لازم است اشاره ای به باتری این گوشی داشته باشیم. باتری گوشی ردمی به 4.700 میلی‌آمپر ساعت مجهز می باشد که می‌توانید آن را با یک شارژر سریع 33 واتی شارژ کنید.

در نهایت باید بگوییم که در حال حاضرجزییات زیادی درباره مشخصات دوربین ردمی K30 پرو منتشر نشده است اما انتظار می‌رود سنسور IMX686 ساخت سونی به بزرگی 64 مگاپیکسل، دوربین اصلی آن باشد. بنابراین احتمالا تا کمتر از 20 روز دیگر شاهد رونمایی از پرچم‌دار جدید شیائومی خواهیم بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.