مجله سیم کارت

شیائومی می 10 لایت زوم

0 159

شیائومی در سال 2010 تاسیس و محصولات متنوعی را در زمینه لوازم الکترونیکی تولید کرده است . به تولید محصولات با کیفیت و متنوع اقدام کرده است . کیفیت و قیمت محصولات شیائومی است که در مقام سوم در تولید و فروش گوشی های هوشمند در سطح جهان است .گوشی شیائومی می 10 لایت زوم شیائومی می در چین رونمایی شد که جزو می 10 youth است . ولی خوب در عین حال تفاوت هایی بین این دو مدل وجود دارد که به خودی خود کم نیست .

این در حالی است که با این که این گوشی ها شباهت های ظاهری مشابه ای دارند . این گوشی که به نظر می رسد قیمت ی حدود 350 یورو دارد که به نظر نسخه 64 گیگا بایتی آن به این قیمت تعیین شده است . برای داشتن فضای ذخیره سازی بیشتر یعنی نسخه 128 گیگا بایتی آن باید 50 یورو بیشتر پرداخت کرد . امکان اتصال به شبکه نسل بعدی را برای کاربران خود در مهیا کرده است .

شیائومی می 10 لایت زوم

این گوشی در جلوی بدنه خود یک نمایشگر 6.57 اینچی دارد . در مقایسه با مدل معمولی می 10 یک دهم اینچ کوچک تر است . دوربین سلفی این گوشی یک سنسور 16 مگا پیکسلی دارد که درون یک بریدگی قطره ای شکل است . و پشت آن دارای دوربین چهار گانه با سنسور 48 مگا پیکسلی است  ما در طراحی قاب پشتی آن به جای آرایش عمودی دوربین ها ، یک ماژول گرد را در مرکز قاب پشتی می بینیم که دارای 4 سنسور است . این نیز در حالی است که فلاش  LED شیائومی می 10 لایت زوم در زیر آن ها قرار دارد .

از نظر سخت افزاری نیز ما تصور می‌کنیم گوشی ‌ساز چینی این محصول را  به تراشه‌ی  اسنپدراگون 720G یا 73G و یا حتی 765G  همراه با 6/8 گیگابایت رم و 64/128 گیگا بایت حافظه تجهیز کند.این گوشی در اوایل ماه مه وراد بازار خواهد شد و در رنگ های سفید ، خاکستری و سبز در دسترس خریداران خواهد بود .

شیائومی می 10 لایت زوم ضخامت 7.98 میلی متری دارد . وزن 192 گرمی ، که یک گوشی کاملا فشرده و جمع و جور خواهد بود .
سیاست فروش محصولات شیائومی این است که محصولاتی با قیمت های مناسب ارائه دهد . قیمت مناسب و کیفیت محصول بالا از ویژگی های محصولات شیائومی است . شیائومی برندی تازه ظهور است که با تولید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب فعال است و در تولید محصولات و لوازم الکترونیکی فعال است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.