مجله سیم کارت

شیائومی گوشی های سری می نوت خود را با ویژگیهای جذاب عرضه می کند

0 23

شیائومی گوشی های سری می نوت خود را با ویژگیهای جذاب عرضه می کند

در راستای  هدفمند بودن کمپانی شیائومی، این ابر قدرت چینی تصمیم گرفته است تا سری جدید گوشی  های ارزان قیمت خود را با کیفیت بالا عرضه کرده و در اختیار کاربران خود قرار دهد.

از اینرو، سری گوشی‌های Mi  قرار است با بهره مندی از جدیدترین نوآوری‌ها و متدهای خود و با برخورداری از ویژگیهای برتر و جذاب توسط کمپانی "شیائومی" روانه بازار شود.

طبق اخبار موثق منتشر شده،  به احتمال زیاد و با احیای گوشی های سری می، گوشی می نوت 10 در انتهای ماه اکتبر (ماه جاری) معرفی شود. البته این در حالیست که آخرین گوشی این سری یعنی می نوت 3،تقریبا بیش از سه سال قبل روانه‌ی بازار شده اند و به همین خاطر عرضه نسل جدید آن مطمئنا هیجان انگیز خواهد بود.

در ادامه لازم به ذکر است که،  هدف شیائومی از  عرضه‌ی گوشی‌های می نوت، ورود به بازار فبلت‌ها می شد.  به همین دلیل شیائومی، در دو نسل اول این گوشیها از نمایشگرهای بسیار بزرگ (برای زمان خود) و  سخت‌افزار رده‌بالا استفاده نمود. این روش برای گوشی های  سری می نوت 3 تغییر کرد و این کمپانی چینی تصمیم گرفت از سخت افزار ضعیف تر و همچنین نمایشگر کوچکتر برای این گوشی استفاده نماید.  این دلیل موجب شد تا کیفیت گوشی های ردمی روز به روز بهتر شود که در این میان می توان به پرطرفدار بودن و توجه زیاد افراد به گوشی های ردمی  K20 اشاره نمود که توانست با ویژگی های جذاب خود و همچنین قیمت بسیار مناسب و پایینش،  سیل عظیم توجه کاربران مختلف را به  سمت این گوشی ها جلب کند.

شیائومی گوشی های سری می نوت خود را با ویژگیهای جذاب عرضه می کند

پیشنهاد میکنیم جهت اطلاعات بیشتر درباره گوشی های جدید این کمپانی چینی با ما همراه باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.