مجله سیم کارت

شیائومی گوشی گیمینگ خود را عرضه خواهد نمود

0 27

شیائومی گوشی گیمینگ خود را عرضه خواهد نمود

چندی پیش در مقاله ای اعلام کردیم که کمپانی "ایسوس" از گوشی های گیمینگ خود رونمائی کرد.این گوشی ها دارای ویژگی های خاص و منحصربفرد می باشند.حال در همین راستا کمپانی چینی "شیائومی" اعلام کرد که قصد دارد زمان عرضه ی گوشی های گیمینگ خود را اعلام نماید.اسم در نظر گرفته برای این گوشی Black Shark 2 Pro می باشد.

شیائومی ابتدا گوشی های Black Shark خود را ارائه نمود که آمارها از فروش بالای آن خبر داد.در واقع با توجه به رضایت بالای کاربران گوشی های Black Shark شیائومی ، این کمپانی تصمیم گرفت تا مدل بعدی گوشی خود را با عنوان Black Shark 2 Pro و با هدف حفظ رضایت بخشی کاربران خود ارائه دهد.این گوشی با بهره مندی از قابلیت گیمینگ  بی شک طرفداران زیادی را به سمت خود سوق خواهد داد.شیائومی این خبر را رسما اعلام کرده است اما جزئیاتی درباره این مدل گوشی خود منتشر نکرده است.اما با توجه به خبرهای مختلف از خبرگزاری های مختلف ،جزئیاتی درباره ی این گوشی گیمینگ شیائومی در دسترس است که در ادامه به آن اشاره خواهیم نمود.

این گوشی مجهز به اسنپدراگون 855 پلاس می باشد که بعنوان جدیدترین و قدرتمندترین پردازنده‌ی موجود در بازار معرفی می شود.

با توجه به اینکه مدل قبلی محصول شیائومی دارای رم 12 گیگابایتی و حافظه ی 256 گیگابایتی بوده و به احتمال زیاد در گوشی جدید شیائومی(Black Shark 2 Pro) شاهد ارتقاء چشمگیری خواهیم بود.

در واقع می توان گفت کمپانی کوالکام پردازنده ی جدید خود را با هدف بهبود تجربه‌ی گیمینگ روانه ی گوشی های هوشمند خواهد نمود .و دارای قابلیت "اینترنت5G" و همچنین هوش مصنوعی و واقعیت افزوده نیز می باشد.

طبق تحقیقات و بیانات مطرح شده ،اسنپدراگون 855 پلاس نسبت به مدل قبلی خود یعنی اسنپدراگون 855 ، تا حد 15 درصد در امر پردازش رشد داشته است.

پس می توان گفت با این پردازنده ی جدید و قوی بر روی گوشی های گیمینگ شیائومی ،بایستی شاهد رقابت این کمپانی چینی با کمپانی ایسوس باشید.

جالبتر از همه اینست که شیائومی قصد دارد گوشی گیمینگ Black Shark 2 Pro  خود را در تاریخ 8 مرداد در کشور چین عرضه نماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.