مجله سیم کارت

شیائومی Mi A3 به زودی عرضه می شود

0 23

شیائومی Mi A3 به زودی عرضه می شود

"شیائومی" برندی مطرح است که در زمینه گوشی های هوشمند و طیف گسترده‌ای از سایر محصولات فعالیت می کند.این کمپانی چینی با ارزش 46 میلیارد دلار هم اکنون چهارمین استارت آپ با ارزش در جهان به حساب می‌آید و محصولات متنوعی از جمله گوشی های هوشمند،تلویزیون، روتر و گجت های پوشیدنی را تولید می نماید.

ما در این مقاله بر روی گوشی های هوشمند شیائومی تمرکز خواهیم کرد.همانطور که در جریان هستید اکثر کاربران، شیائومی را با گوشی‌هایش می‌شناسند.در همین راستا اخیرا دفتر فروش مرکزی شیائومی در کشور اسپانیا اعلام کرد که گوشی های شیائومی Mi A3 در تاریخ 26 تیر آغاز خواهد شد.بنابراین هم اکنون خبرها و شایعات زیادی بر همین مبنا و از جزئیات این مدل گوشی دست به دست می چرخد.

بهتر است بدانید گوشی های شیائومی Mi A3 و همچنین Mi A3 Lite، همان گوشی های شیائومی MI CC9 و MI CC9e می باشد.این گوشی ها با بهره گیری از سیستم عامل "اندروید" به عنوان گوشی های جدید کمپانی شیائومی شناخته شده اند.که در مقالات قبل به وفور درباره جزئیات آن توضیح دادیم.

شیائومی Mi A3 به زودی عرضه می شود

این گوشی ها دارای ظرفیت بیشتر باتری در مقایسه با مدل های قبلی این کمپانی بوده و همچنین  دارای قابلیت اسکنر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر و کارایی بهتر و مناسبتر می باشد.

در پایان لازم به ذکر است که نقطه قوت محصولات شیائومی، ارزش بالای آن‌ها در برابر قیمتشان است. این مهم در مورد گوشی‌های این شرکت نیز صادق می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.