مجله سیم کارت

ضیافت رمضان 1400 سامانتل

0 73

اپراتور سامانتل یکی دیگر از اپراتور های فعال در کشور است که همانند سایر اپراتور ها به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ضیافت رمضانی برگزار کرده است . اپراتور سامانتل در ماه مبارک رمضان برای کلیه مشترکین سیم کارت های خود بسته های هدیه ویژه در نظر گرفته است . سامانتل به مناسبت رمضان 1400 برای مشترکین خود که "سیم کارت سامانتل" دارند بسته مکالمه و اینترنت رایگان در نظر گرفته است .

مشترکین سامانتل به مناسبت ماه مبارک رمضان 1400 ، می توانند با 20 دقیقه تماس در روز ، 400 مگا بایت اینترنت مهمان سامانتل باشند و یا با مصرف 400 مگا بایت اینترنت در روز 20 دقیقه مهمان سامانتل باشند و کاربران توجه داشته باشند که هدیه مکالمه و یا اینترنت همراه شامل اعتبار زمانی 72 ساعت است . این ضیافت سامانتل از 25 فروردین‌ ماه تا عید فطر ، 23 اردبیهشت‌ ماه ادامه خواهد داشت . این طرح ویژه سامانتل شامل کلیه مشترکین سیم کارت های سامانتل می شود هم مشترکین سیم کارت سامانتل دائمی و هم مشترکین سیم کارت سامانتل اعتباری و مشترکین حقیقی و حقوقی می توانند از این طرح بهره مند شوند . مشترک در هر روز یک بار شامل دریافت هدیه می شود و این طرح رمضانی محدودیت برای تعداد دفعات استفاده در طول یک ماه مبارک رمضان را ندارد .

مشترکین "سامانتل" به خاطر داشته باشند : به ازای مصرف 400 مگا بایت اینترنت همراه در پایان همان روز 20 دقیقه اعتبار مکالمه دریافت خواهند کرد و هم چنین بلعکس ، یعنی به ازای 20 دقیقه مکالمه در روز ، در پایان همان روز 400 مگا بایت اینترنت هدیه با اعتبار زمانی 3 روزه خواهند داشت و هدیه به صورت خودکار و پس از رسیدن به‌ حد مصرف اعلام شده از طریق پیامک اطلاع‌ رسانی می‌ شود . اولویت مصرف بسته هدیه بالا ترین اولویت مصرف بسته است .
هدیه مکالمه رمضان سامانتل شامل مکالمه با تمام اپراتور هاست و فقط مختص تماس های درون شبکه ای نیست به این معنی که اگر دوست شما مشترک سامانتل نیست نیز شما با هدیه مکالمه خود می توانید به مدت 20 دقیقه ارتباط برقرار کنید و لذت ببرید . اپراتور سامانتل اپراتور نسل جدید ارتباطات همراه می باشد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.