مجله سیم کارت

طراحی دوربین سه گانه چرخشی

0 24

طراحی دوربین سه گانه چرخشی

همانطور که می دانید ایده های متفاوت و متنوعی درباره طراحی شکاف یا ناچ دوربین سلفی از سمت کمپانی های مختلف ارائه شده است. پیش از این کمپانی های مطرحی همچون سامسونگ و ایسوس طراحی های خاصی  برای جایگزینی شکاف یا ناچ دوربین های سلفی ارائه داده اند  و هم اکنون ابر کمپانی بزرگ چینی یعنی کمپانی هواوی  ایده ای برای ساخت گوشی هوشمند با طراحی مشابه این ایده ها ارائه نموده است.این طراحی همان طراحی دوربین سلفی پاپ آپ می باشد که تغییر بزرگی در طراحی گوشی های هوشمند به شمار می رود.

لازم به ذکر است که هواوی در تاریخ 17 دسامبر سال 2019 میلادی با طراحی دوربین چرخشی برای گوشی های هوشمند ثبت خواهد شد. در واقع می توان گفت پنل چرخشی این گوشی شاهد سه دوربین چرخشی خواهد بود.

با توجه به اطلاعات و تصاویر منتشر شده گوشی جدید با طراحی خاص هواوی ، شباهت بسیار زیادی به مدل Asus Zenphone 6  خواهد داشت . تنها تفاوتی که دیده می شود وجود سه دوربین بجای دو دوربین می باشد.نکته بسیار جالبی که وجود دارد اینست که دوربین این گوشی قابلیت چرخش 180 درجه ای دارد و بواسطه آن کاربران قادر خواهند بود تا از دوربین اصلی برای عکاسی سلفی نیز بهره مند شود.در حقیقت می توان گفت بهترین کیفیت دوربین را در عکاسی سلفی می توان دراختیار داشت.در همین راستا بهتر است بدانید که این دوربین‌ها بسیار باکیفیت خواهد بود و می‌تواند عکس‌های سلفی فوق‌عریض به‌ارمغان آورد.

در انتها شایان ذکر است که طراحی محصول جدید هواوی بسیار جذاب و هیجان‌انگیز خواهد بود اما مسئله ای که وجود دارد اینست که در حال حاضر مشخص نیست این طرح چه زمانی به مرحله‌ی اجرا خواهد رسید. با وجود تمام این موارد ، هر هنگامی که هواوی محصولی با این طراحی به بازار عرضه نماید، بی شک تمام علاقه‌مندان به فناوری را شگفت زده خواهد نمود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.