مجله سیم کارت

ماژول های عجیب برای دوربین گوشی های هوشمند

0 208

طراحی ماژول های عجیب برای دوربین گوشی های هوشمند در آینده

در عصر کنونی که تولید گوشی های هوشمند روز به روز در حال گسترش و شکوفایی می باشد . طراحی مناسب و به روز گوشی های هوشمند به عنوان یک نیاز اولیه برای هر کسی تلقی می شود . در طراحی های جدید ، ماژول مربعی شکل جهت قرار گیری دوربین گوشی ها ، در ابتدای طراحی با تنش های مختلفی روبرو بود . عده ای این نوع طراحی را بسیار هیجان انگیز می دانستند  . عده ای دیگر نیز با دید منفی به این نوع طراحی می نگریستند . تمام این موارد و نظر ها می تواند به عنوان نقطه عطفی برای طراحی گوشی های هوشمند باشد .

طراحی ماژول های عجیب برای دوربین گوشی های هوشمند در آینده

دوربین گوشی ها

در واقع در سال 2019 ، طراحی ماژول های مربعی شکل برای تعبیه دوربین گوشی ، از سمت کمپانی های مختلف مانند گوگل و اپل ، رونق خاصی گرفته بود . در حال حاضر نیز هنوز مورد توجه است .

گوگل این نوع ماژول را برای گوشی های پیکسل 4 خود و اپل بر روی گوشی های ایفون سری 11 خود استفاده کرده است.

طراحی ماژول های عجیب برای دوربین گوشی های هوشمند در آینده

 

البته ناگفته نماند ، دیگر شرکت ها همانند “سامسونگ“،  هواوی و “وان پلاس” . نیز از این نوع ماژول بر روی گوشی های جدید خود در سال 2019 استفاده نمودند . این ماژول ها یکی از دلایل اصلی متمایز بودن گوشی ها از یکدیگر است .

با تمام این بیانات ، می توان در آینده ای نه چندان دور ، شاهد تعداد دوربین های بیشتر بر روی گوشی های هوشمند جدید و هم چنین طراحی خاص و متفاوت و البته هیجان انگیز بود. از این رو بیشتر شرکت ها از جمله تیم Phonearena تصمیم گرفتند . تا از یک سری طراحی های عجیب و شگفت انگیز در ماژول جالب و عجیب  بهره بگیرند.دوربین گوشی ها امروز یکی از دلایل اصلی خرید گوشی های هوشمند هستند . تمایل افراد به خرید گوشی های هوشمند با دوربین های با کیفیت بسیار بیشتر از سایر گوشی ها می باشد .

 

طراحی ماژول های عجیب برای دوربین گوشی های هوشمند در آینده

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.