مجله سیم کارت

طرح تابستانه فروش سیم کارت همراه اول دائمی

0 291

“همراه اول” ، از اپراتور های فعال و برترین اپراتور در کشور است . اپراتور همراه اول تا حد بسیار زیادی اپراتور محبوب مردم است . هم چنین تمایل افراد به داشتن و خرید سیم کارت همراه اول بیشتر از سایر سیم کارت ها است . در میان سیم کارت ها ، سیم کارت همراه اول 0912 طرفدار بیشتری نسبت به سایر “سیم کارت” ها دارد . سیم کارت دائمی همراه اول در میان سایر سیم کارت ها از محبوبیت بیشتری برخوردار است . خیلی از افراد علاوه بر تمایل به خرید خط  0912 ، از خرید سیم کارت همراه اول 0912 به عنوان سرمایه گذاری استفاده می کنند .
همراه اول با توجه به این که در فصل تابستان هستیم فروش تابستانه خود را آغاز کرده است . در وب سایت خود از این طرح رونمایی کرده است .

طرح تابستانه فروش سیم کارت همراه اول دائمی

در تابستان سال 1399 همراه اول سیم کارت همراه خود با 40 درصد تخفیف به متقاضیان خرید خط همراه اول ارائه کرده است . این سیم کارت همراه اول دائمی به همراه 30 گیگا بایت اینترنت هدیه یک ماهه به قیمت 100 هزار تومان به مشترکین عزیز عرضه می گردد . این طرح که برای فروش تابستانه همراه اول است . تا تاریخ 31 شهریور ماه سال 1399 ادامه خواهد داشت . در این مدت متقاضیان می توانند نسبت به خرید این سیم کارت های همراه اول اقدام کنند . از خدمات ویژه این اپراتور بهره مند شوند . در طرح فروش ویژه تابستانه سیم کارت دائمی با خرید “سیم کارت همراه اول” دائمی می توانید ، ضمن بهره مندی از تخفیف قیمت سیم کارت ، از اینترنت 30 گیگا بایتی یک ماهه علاوه بر طرح های خوش آمد فعلی سیم کارت دائمی استفاده نمایید .

خرید سیم کارت

متقاضیان می توانند برای خرید سیم کارت دائمی همراه اول و برای استفاده از این طرح در بازه زمانی اعلامی از سوی این اپراتور از طریق مراکز فروش و خدمات حضوری همراه اول اقدام کنند و یا فروشگاه آنلاین مراجعه می کنند . نکات مهم در این طرح ، این طرح شامل سیم کارت های دائمی طرح 20 ، ثبت نام به روز ( فروش آنلاین ) و ثبت نام گلچین که به صورت نقدی خریداری است می شود . نکته بعدی در این طرح این است که طرح های قسطی ، سیم کارت های سازمانی و … شامل این طرح نیست و با قیمت مصوبه قبلی به فروش می رسد .

متقاضیان “خرید سیم کارت” همراه اول ( MCI ) این بهترین فرصت برای خرید سیم کارت است و می توانند با شرکت در این طرح از خدمات ویژه و منحصر به فرد این اپراتور استفاده کنند و جزو مشترکین اپراتور همراه اول شوند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.