مجله سیم کارت

طرح تابستانی رایتل

0 87

رایتل از طرح تابستانی خود رونمایی کرد . اعلام کرد کاربرانی که سیم کارت رایتل دارند می توانند با تهیه بسته تابستانی رایتل از خدمات این اپراتور بزرگ بهره مند شوند . “رایتل” در این طرح از قرعه کشی های بزرگ این اپراتور نوید داد . اعلام کرد تابستان 99 برای رایتلی ها بارونی است . مشترکین این اپراتور در این تابستان می توانند جشنواره ای با قرعه کشی های هیجان انگیز را داشته باشند .

روابط عمومی رایتل اعلام کرد : ما برای تابستان 99 شما مشترکین عزیز ، جشنواره‌ ای با قرعه‌ کشی‌ های هیجان ‌انگیز و بزرگ به صورت ماهیانه در نظر گرفته‌ ایم . قرعه‌ کشی در سه دوره انجام می شود و هر دوره شامل یک جایزه 50 میلیون تومانی است . 5 جایزه 5 میلیون تومانی است و تابستون امسال برای مشترکین ما بارونیه !
رایتل اعلام کرد . اگر تا به حال به خانواده رایتل نپیوستید و سیم کارت رایتلی با نام خود نداشته اید . می توانید با خرید سیم کارت رایتل به خانواده بزرگ رایتل بپیوندید . می توانید بدون هیچ هزینه ای در سایت رایتل ثبت نام انجام نمایید . “سیم کارت رایتل” اعتباری خود را به همراه بسته آغازین 6 ماهه استفاده کنید . با کسب 2 امتیاز در قرعه کشی جشنواره تابستانی رایتل شرکت نمایید .

طرح تابستانی رایتل

مشترکین رایتل ( rightel ) از راه های دیگری نیز می توانند برای خود امتیاز کسب کنند . در قرعه کشی تابستان رایتل شرکت کنند . این اپراتور اعلام کرد که ، اگر مشترک رایتل هستید ، می توانید افراد جدیدی را به این خانواده دعوت کرده و هدیه دریافت کنید . شما می توانید تا 10 نفر را به رایتل معرفی کنید . به ازای معرفی هر یک از آن ها 10 گیگابایت اینترنت رایگان 30 روزه به عنوان هدیه از رایتل دریافت کنید . با کسب 30 امتیاز در قرعه کشی جشنواره تابستانی رایتل شرکت نمایید .

هرچه که امتیاز در قرعه کشی بیشتر باشد شانس برنده شدن در قرعه کشی نیز بیشتر می شود . نحوه معرفی کردن رایتل به دوستان خود به این طریق است که در ابتدا هنگام ثبت نام شماره معرف را وارد کنید . سپس مراحل ثبت نام و خرید را تکمیل کنید و در آخر هدیه خود را دریافت کنید .

رایتل اعلام کرد : که مشترکینی رایتلی که سیم کارت های غیر فعال دارید . می توانید با فعال سازی مجدد سیم ‌کارت ‌های خود ، علاوه بر بهره‌ مندی از مکالمه رایگان رایتلی ، با روش‌ هایی نظیر پرداخت به موقع قبض ، نصب اپلیکیشن رایتل من ، افزایش اعتبار ، خرید طرح ، ثبت نام سیم کارت دائمی ، هدیه تولد و … کسب امتیاز نموده و در قرعه‌ کشی بزرگ جشنواره تابستانی رایتل نیز شرکت نمایید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.