مجله سیم کارت

طرح ستاره اول همراه اول

0 84

“همراه اول” طرحی را برای کاربران خود در نظر گرفته است با نام طرح ستاره اول . اعلام کرده است که در این طرح کلیه مشترکین همراه اول که سیم کارت همراه اول اعتباری و یا سیم کارت همراه اول دائمی دارند . می توانند نسبت به خرید شارژ سیم کارت همراه اول برای خود و یا مشترک اعتباری دیگری اقدام نمایند . همراه اول برای استفاده از این طرح اعلام کرد . مشترکین با شماره گیری کد دستوری # 1 * می توانند از خدمات این اپراتور استفاده کنند . تاریخ اجرای این طرح از تابستان 94 شروع شد . کلیه مشترکین “سیم کارت همراه اول دائمی” و “سیم کارت همراه اول اعتباری” می توانند از این سرویس استفاده نمایند . ( مشترکین دائمی می توانند برای  مشترک اعتباری دیگر شارژ خریداری و هدیه نمایند ) .

طرح ستاره اول همراه اول

مشترکین می توانند با شماره گیری * 1 * 1 * 1 # از شارژ عادی و با اعمال شارژ از طریق کد دستوری * 1 * 1 * 2 # بدون نگرانی از دست رفتن مبلغ و زمان اعتبار شارژ اصلی از مزایای شارژ فوق العاده استفاده نمایند . هم چنین در صورتی که بخواهند مبلغی را به صورت دلخواه شارژ نمایند . می توانند با شماره گیری * 1 * 1 * 3 # شارژ دلخواه خود را به راحتی خریداری نمایند . ( شارژ دلخواه باید حداقل 10 هزار ریال و مضربی از 1 هزار ریال باشد ) .

دریافت شارژ فوق العاده همراه اول

مشترکین برای دریافت شارژ فوق العاده می توانند از کد دستوری # 2 * 1 * استفاده کنند و بر مبلغی که حساب خود را شارژ می کنند ، هدیه اعتباری و اعتبار زمانی دریافت می کنند . منظور از اعتبار زمانی یا 1 روز اعتبار شارژ هدیه ، تا 24 ساعت پس از زمان اعمال شارژ بوده و منظور از 3 روز اعتبار شارژ هدیه ، تا 72 ساعت پس از اعمال شارژ می ‏باشد . پایان مهلت زمانی استفاده از شارژ هدیه ، تأثیری بر مبلغ و مهلت استفاده از شارژ اصلی نمی‏ گذارد .

شارژ هدیه شامل مکالمات داخل شبکه (همراه اول ( MCI ) و تلفن  ثابت) ، SMS و دیتا می‏ شود . در صورتی که پیش از اتمام اعتبار شارژ هدیه اقدام به اعمال شارژ فوق ‏العاده‏ ی مجدد نمایید . مبلغ شارژ های هدیه با هم جمع و زمان اعتبار طولانی‏ تر ، منظور می‏ گردد ( زمان اعتبار شارژ هدیه جمع نمی‏ گردد ) . لازم به ذکر است در زمان تماس با اپراتور های دیگر و هم چنین تماس خارج از کشور و رومینگ از شارژ اصلی مشترک کسر خواهد گردید .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.