مجله سیم کارت

طرح سلام سامانتل

0 178

اپراتور سامانتل یکی دیگر از اپراتور های فعال در ایران است که خدمات متفاوتی را برای مشترکین خود ارائه کرده است . اپراتور سامانتل برای مشترکین خود که سیم کارت سامانتل دارند طرح سلام را ارائه کرده است . “سامانتل” خدمات ویژه ای را به مشترکین سیم کارت های خود ارائه داده است و طرح سلام یکی دیگر از این طرح ها است . این طرح به‌ منظور ارائه سرویس‌ ها و خدمات متنوع و رضایت‌ مندی مشتریان و استفاده از پتانسیل گروه مالی سامان برای اولین بار در ایران ارائه می‌ شود .

طرح سلام سامانتل

در این طرح دو طرح است که برای سیم کارت سامانتل اعتباری در طرح شماره یک و دو تعداد یک عدد “سیم کارت” است و در مکالمه درون شبکه در طرح شماره یک 9999 دقیقه و در طرح شماره 2 صفر دقیقه مکالمه است . مکالمه برون شبکه در طرح شماره یک 999 دقیقه و در طرح شماره دو صفر دقیقه ، اینترنت در طرح شماره یک 19 گیگا بایت و طرح شماره دو 99 گیگا بایت ، بیمه خدمات درمانی در طرح شماره یک 12 ماه و طرح شماره دو 12 ماه که طرح شماره یک 295000 تومان است و قیمت طرح شماره دو 400000 تومان است .

مشترکین سیم کارت های سامانتل که تمایل دارند طرح سلام سامانتل ( samantel ) استفاده کنند . باید بدانند که این طرح به صورت خودکار برای افرادی که این طرح را خریداری کردند به صورت پیش فرض فعال است . نیازی به فعال سازی نیست . این طرح محدودیتی برای خرید سایر طرح ها ایجاد نمی‌ کند . امکان خرید و فعال‌ سازی طرح های ترکیبی و اینترنت همراه دیگر به‌ صورت هم‌ زمان وجود دارد . همواره اولویت مصرف با طرحی است که زمان انقضای نزدیک ‌تری نسبت به سایر طرح های فعال دارد . اتمام حجمی یا زمانی طرح از طریق پیامک ، اطلاع رسانی خواهد شد . اعتبار زمانی استفاده از طرح های طرح سلام سامانتل یک سال است . روال پرداخت خسارت بیمه از دو طریق مستقیم و غیر ‌مستقیم توسط بیمه سامان انجام‌ می‌ گیرد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.