مجله سیم کارت

طرح سلام سامانتل

0 633

“سامانتل” یکی دیگر از اپراتور ها است که در کشور فعال است که یک طرح با نام طرح سلام را دارد ، سامانتل از این طرح با همکاری بیمه سامان رونمایی کرده است . طرح سلام سامانتل برای مشترکین به صورت خود کار راه اندازی و فعال می شود . مشترکینی که این طرح را خرید کردند نیازی به فعال سازی و یا شماره گیری کد دستوری خاصی ندارند .

طرح سلام سامانتل

این طرح که در دو قالب ارائه و هدف آن ارائه خدمات و سرویس های متنوع است . برای رضایت مندی مشتریان برای اولین بار است که در ایران راه اندازی و این طرح دارای دو قالب است .

بسته های طرح سلام سامانتل

طرح شماره یک و طرح شماره دو که هر کدام شرایط خاص و ویژه ای برای مشترکین سامانتل دارند .

بسته شماره یک

قیمت سیم کارت آن 295 هزار تومان است یک سیم کارت اعتباری با 9999 پیامک درون شبکه ، 19 گیگا بایت اینترنت ، 9999 دقیقه مکالمه درون شبکه ، 999 مکالمه برون شبکه و 12 ماه بیمه خدمات درمانی است که مشترکینی سیم کارت سامانتل را داشته باشند با فعال کردن طرح سلام سامانتل شماره 1 می توانند از این خدمات استفاده کنند .

بسته شماره دو

قیمت خرید آن 400 هزار تومان است . یک “سیم کارت سامانتل” اعتباری با 99 گیگابایت اینترنت و 12 ماه بیمه خدمات درمانی است . با خرید این طرح ها محدودیتی برای خرید سایر طرح ها ایجاد نمی کند . امکان خرید و فعال سازی طرح های ترکیبی و اینترنت همراه دیگر به صورت هم زمان وجود دارد . اتمام حجمی و یا زمانی طرح به مشترکین از طریق پیامک اطلاع و اعتبار استفاده زمانی طرح های طرح سلام سامانتل یک ساله است . اولویت مصرف با طرحی است که زمان انقضای نزدیک تری نسبت به سایر طرح های فعال دارد . و همین طور روال پرداخت خسارت بیمه از دو طریق مستقیم و غیر مستقیم توسط بیمه سامان انجام می گیرد .

درمانت پشتیبان درمان خسارت های سامان است که برای خدمات بیمه ای این شرکت انجام می شود . روش مستقیم دریافت خدمات درمانی با مراجعه به مراکز طرف قرار داد درمانت است . روش غیر مستقیم دریافت خدمات درمانی با مراجعه به مراکز غیر طرف قرار داد درمانت است .
کاربران سامانتل ( samantel ) می توانند برای استعلام موجودی و باقی مانده طرح سلام سامانتل با کد دستوری # 5 *1 * 9 * مطلع شوند . و با کد دستوری # 1 * 1 * 9 * از باقی مانده اعتبار ریالی سیم کارت خود مطلع شوند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.