مجله سیم کارت

طرح عید فطر همراه اول

0 105

اپراتور همراه اول به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور تلفن همراه در ایران است . این اپراتور بزرگ با پایان ماه مبارک رمضان و به مناسبت عید سعید فطر طرح ویژه ارائه کرده است . “همراه اول” همواره با توجه به مناسبت ها و رویداد ها برای مشترکین سیم کارت های خود طرح های ویژه در نظر گرفته است . کلیه مشترکان سیم کارت های همراه اول می توانند از این طرح عید فطر همراه اول که به مناسبت عید سعید فطر ارائه شده ، استفاده کنند .
طرح عید فطر همراه اول

طرح ویژه عید فطر همراه اول

طرح ویژه عید فطر همراه اول برای کلیه مشترکان همراه اول است . مشترکان سیم کارت همراه اول دائمی و سیم کارت همراه اول اعتباری قابل فعال سازی است . این طرح ویژه شامل 3 گیگا بایت اینترنت و 3 ساعت مکالمه درون شبکه 3 روزه است . متقاضیان همراه اول که تمایل دارند این طرح را فعال کنند . با شماره گیری کد دستوری ستاره 100 ستاره 67 مربع (( # 67 * 100 * )) می توانند این طرح را فعال کنند . مشترکین توجه کنند که این کد دستوری فقط برای مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی و اعتباری می باشد . مشترکان “سیم کارت همراه اول دائمی” و اعتباری برای خرید و فعال سازی طرح عید فطر باید مبلغ 10 هزار تومان پرداخت کنند .

مشترکین سیم کارت انارستان همراه اول ( MCI ) نیز برای فعال سازی طرح ویژه عید سعید فطر باید کد دستوری ستاره 100 ستاره 6671 مربع (( # 6671 * 100 * )) را شماره گیری کنند . مشترکین سیم کارت انارستان برای خرید و فعال سازی طرح عید فطر باید مبلغ 10 هزار تومان پرداخت کنند .

مدت فعال سازی طرح عید

مدت زمان فعال سازی این طرج های ترکیبی ویژه عید فطر محدود است . زمان طرح همراه اول از امروز شنبه 10 اردیبهشت ماه تا 14 اردیبهشت ماه 1401 است . هم چنین امکان فعال سازی آن از طریق اپلیکیشن « همراه من » نیز وجود دارد . مشترکانی که حجم اینترنت و مکالمه آنان در بازه زمانی به اتمام برسد ، قادر به خرید مجدد طرح مذکور هستند . مشترکان “سیم کارت” های همراه اول که اپلیکیشن همراه من را ندارند . می توانند با دانلود و نصب اپلیکیشن همراه من به خدمات این اپراتور دسترسی پیدا کنند .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.