مجله سیم کارت

طرح های ویژه همراه اول به مناسبت اربعین حسینی

0 23

مشترکان علاقمند به شرکت در این مسابقه، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی www.cloob.com/neynava یا www.lenzor.com/sogvareh93 مراجعه کنند.

همراه اول در قالب کمپین «با کاروان نینوا»، به زائران کربلا تخفیفات ویژه می دهد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، به مناسبت اربعین حسینی و جهت ارائه تسهیلات به زائران بارگاه ملکوتی حضرت امام حسین(ع)، اپراتور اول تلفن همراه کشور، با ارائه تخفیفات ویژه، همراه این زائران است.

بر اساس این طرح، از دهم آذرماه تا دوم دیماه، زائران همراه اولی عتبات عراق، برای مکالمه با ایران فقط دقیقه ای 993 تومان، برای مکالمه داخلی دقیقه ای 493 تومان و برای مکالمه دریافتی دقیقه ای 1393 تومان پرداخت می کنند. همچنین در این طرح، پیامک ارسالی 350 تومان و پیامک دریافتی رایگان بوده و استفاده از یک مگابایت اینترنت همراه اپراتورKOREKTEL، 1393 تومان هزینه دارد.

همراه اول با تأکید بر اینکه بسته های اینترنت همراه در خارج از کشور قابل استفاده نیست، از زائران همراه اولی درخواست کرده است، در صورت عدم تمایل به استفاده از اینترنت همراه، اینترنت گوشی همراه خود را غیرفعال کنند.

همچنین اپراتور اول تصریح کرده است، هزینه مکالمات بین الملل به دقیقه رند می شود و زائران باید برای پیدا کردن اپراتور مورد نظر، شبکه آن را بصورت دستی جستجو کنند.

در ادامه ارائه خدمات به کاروان نینوا، قرار است همراه اول در مسیر نجف اشرف تا کربلا، خدمات سیم کارت از قبیل تعویض سیم کارت، قطع و وصل سیم کارت و … ارائه کند.

همراه اولی ها همچنین می توانند در این ایام، در قالب کمپین «سوگواره عکس نینوا»، با ارسال عکس های منتخب از لحظه های حضور خود در کربلا و نجف، در این مسابقه معنوی شرکت کرده و برنده یکی از 5 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات شوند.

در این مسابقه ارسال تصاویر از طریق رایانه یا تلفن همراه(گوشی های هوشمند دارای سیستم عامل اندروید یا ios) امکانپذیر است.

علاقمندان می توانند برای شرکت در این مسابقه، وارد سایت لنزور به نشانی www.lenzor.com شده یا با نصب برنامه کاربردی لنزور روی گوشی خود، اقدام کنند. ایشان باید پس از عکاسی و بارگذاری عکس مورد نظر، در قسمت «توضیح»، عبارت «#سوگواره 93» را وارد کنند. همچنین حجم عکس های ارسالی باید کمتر از 100 کیلوبایت باشد.

مشترکان علاقمند به شرکت در این مسابقه، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی www.cloob.com/neynava یا www.lenzor.com/sogvareh93 مراجعه کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.