مجله سیم کارت

طرح هدف رو بزن همراه اول

0 475

همراه اول از اپراتور های برتر در کشور است که اقدامات زیادی را در جهت رضایت مشترکین خود کرده است . همراه اول همیشه برای مشترکین خود که سیم کارت همراه اول دارند طرح های ویژه ای را ارائه می دهد و طرح هدف رو بزن همراه اول یکی از این طرح ها است .

در این طرح مکالمه همراهی و اینترنت همراهی و پیامک همراهی وجود دارد . در این مقاله به ان ها می پردازیم :

طرح هدف رو بزن همراه اول

طرح مکالمه همراهی که شامل تمام مشترکین همراه اول است . تمامی مشترکینی که سیم کارت همراه اول دائمی و سیم کارت همراه اول اعتباری دارند ، می توانند از این طرح استفاده کنند . در این طرح به همه ی مشترکین “سیم کارت همراه اول اعتباری” و دائمی همراه اول یک طرح مکالمه یک ماهه پیشنهاد می شود . مشترکین همراه اول می توانند با شماره گیری کد دستوری # 1 * 100 * طرح مکالمه همراهی همراه اول ( MCI ) را فعال کنند . مشترکین همراه اول می توانند ، متناسب با الگوی مصرف وی شامل دقایق مشخصی از مکالمه درون شبکه ( همراه اول و تلفن ثابت ) با قیمتی ویژه و مقرون به صرفه پیشنهاد می شود . لازم به ذکر است طرح مکالمه همراهی فاقد رزرو است .

طرح اینترنت همراهی همراه اول :

در طرح اینترنت همراهی به هر یک از مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی و اعتباری همراه اول طرح اینترنت مختص وی ( متناسب با الگوی مصرف وی ) از نوع آلفا + با سرعت بدون مرز ، با قیمتی مقرون به صرفه پیشنهاد می شود . مشترکین همراه اول می توانند با شماره گیری * 100 * 62 # طرح اینترنت همراهی خود را رویت نموده است و پس از تایید ، آن را فعال نمایند .

این طرح مختص تمام مشترکین “سیم کارت همراه اول دائمی” و اعتباری می باشد و طرح های اینترنت همراهی از نوع آلفا + هستند . بسته رزرو بسته های اینترنت همراهی ، متناسب با قیمت و حجم بسته‌ ی اینترنت همراهی متفاوت می باشند . مشترک می تواند در هر زمان اقدام به رزرو و یا خرید طرح دیگر و یا لغو تمدید خودکار طرح رزرو کند . پس از اتمام حجمی یا زمانی طرح ، محدودیتی در تعداد دفعات خرید مجدد طرح همراهی در همان ماه وجود ندارد . حتی مشترک می تواند پیش از اتمام طرح اینترنت همراهی در حال مصرف ، طرح هدف موجود در * 100 * 62 # را رزرو نماید . طرح پیشنهادی به مشترکین بنا به الگوی مصرف آن ها به صورت ماهانه به روز می گردد . جهت استعلام بسته های اینترنت همراهی کد *100*10# را شماره گیری نمایید .

طرح پیامک همراهی همراه اول :

در طرح هدف رو بزن همراه اول نیز مشابه طرح‌ های مکالمه و اینترنت همراهی ، به هریک از مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول بر اساس الگوی مصرف ایشان ، طرح مختص به آن ها با قیمتی مقرون به صرفه پیشنهاد کرده است . مشترکین می توانند با شماره گیری * 1000 * 41 # طرح پیشنهادی خود را مشاهده و فعال نمایند . لازم به ذکر است طرح های پیامک همراهی رزرو خودکار ندارند اما امکان رزرو طرح توسط مشترک وجود دارد . مشترکینی می توانند طرح پیامک همراهی را فعال کنند که حداقل 12 ماه از تاریخ فعال سازی سیم کارت آن ها گذشته باشد . هر یک از مشترکین در هر ماه مجاز هستند حداکثر سه طرح پیامک همراهی را فعال کنند . مشترکین می توانند طرح مکالمه همراهی و اینترنت همراهی را به صورت هم زمان فعال نمایند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.