مجله سیم کارت

طرح هدف همراه اول

0 119

طرح هدف همراه اول

همراه اول یکی از اپراتورهای برتر ایرانیست که به برندی معتبر تبدیل شده است.ارائه سیم کارت 0912 ارزان و سیم کارت اقساطی این اپراتور موجب شده است که  میزان محبوبیت این برند سیر صعودی خود را طی نماید.از اینرو خرید سیم کارت همراه اول بعنوان علاقه مندی بسیاری از کاربران ایرانی قلمداد می شود.همراه اول از مدتی پیش و برای آسودگی خاطر کاربران و مشترکین خود از طرح هدف همراه اول رونمایی کرده است.

طرح هدف همراه اول

بنابراین تصمیم گرفتیم در این مقاله درباره طرح هدف همراه اول ( MCI ) توضیحات جامعی بیان کنیم. در این درگاه طرح های مکالمه همراهی و اینترنت همراهی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه به مشترکین ارائه می­ گردد.

1- طرح هدف همراه اول مکالمه همراهی

طرح مکالمه همراهی طرح دیگری از اپراتور همراه اول می باشد  که این اپراتور به تمامی مشترکین دائمی و اعتباری خود اعطا کرده است. این طرح شامل یک مکالمه یک ماهه می باشد که متناسب با الگوی مصرفی در اختیار مشترکین قرار می گیرد.این هدیه شامل دقایق مشخصی از مکالمه درون شبکه (همراه اول و تلفن ثابت) با قیمتی ویژه و مقرون به صرفه می باشد. از اینرو مشترکین همراه اول می توانند با شماره گیری *1000*1#، طرح مکالمه همراهی خود را مشاهده نموده و پس از تایید، آن را فعال نمایند . لازم به ذکر است مکالمه همراهی فاقد رزرو است.

2- اینترنت همراهی:

برای شرکت در طرح اینترنت همراهی این اپراتور ، اینترنت مختص وی (متناسب با الگوی مصرف وی) از نوع آلفا و با سرعت بدون مرز، همچنین با قیمتی مقرون به صرفه برای هر یک از مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول در اختیار مشترکین قرار می گیرد. مشترکین همراه اول می توانند با شماره گیری 10062# طرح اینترنت همراهی خود را مشاهده نموده و پس از تایید، آن را فعال نمایند.این طرح مختص تمام مشترکین دایمی و اعتباری همراه اول می باشد. این طرح های اینترنت از نوع آلفا هستند.

لازم به ذکر است که بسته ی رزرو طرح های اینترنت همراهی، طرح آلفای 30 روزه با حجم 2 گیگ و همچنین 200 مگ هدیه صبحانت با قیمت استثنایی 13900 تومان در اختیار مشترکین قرار می گیرد.

کاربر می تواند پیش از اتمام طرح اینترنت همراهی در حال مصرف ، هدف موجود در 10062# را رزرو نماید.طرح های اینترنت همراهی هم شامل مشترکین فعلی است . هم مشترکین جدید و مشترکینی که به شبکه همراه اول ترابرد می کنند را شامل می­ شود.طرح پیشنهادی به مشترکین بنا به الگوی مصرف آن­ها به صورت ماهانه به روز می­ گردد.جهت استعلام حجم های اینترنت همراهی کد 10010# را شماره گیری نمایید.

3- پیامک همراهی:

طرح پیامک همراهی نیز مشابه با طرح‌های مکالمه و اینترنت همراهی می باشد که همراه اول به هریک از مشترکین دائمی و اعتباری خود اعطا می کند. همراه اول این طرح را بر اساس الگوی مصرفی، و با قیمتی مقرون به صرفه ارائه کرده است . از اینرومشترکین می توانند با شماره گیری کد دستوری 100041# طرح پیشنهادی خود را مشاهده کرده و در صورت نیاز فعال نمایند.

لازم به ذکر است  مشترکینی می توانند طرح پیامک همراهی را فعال کنند . حداقل 12 ماه از تاریخ فعالسازی سیم کارت آن ها گذشته باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.