مجله سیم کارت

طرح هدیه فرهیختگان رایتل

0 233

اپراتور “رایتل” یکی از اپراتور های بزرگ در کشور است . خدمات زیادی را برای مشترکین خود ارائه کرده است . اپراتور رایتل در زمان کرونا در کشور برای مشترکین خود خدمات زیادی را ارائه کرده است . حالا در زمان کرونا برای فرهیختگان کشور که مشترکین این اپراتور هستند . 50 گیگا بایت اینترنت همراه با عنوان طرح هدیه فرهیختگان رایتل ارائه کرده است . اپراتور رایتل همواره در جهت رضایت مشترکین خود قدم بر می دارد . در تلاش است رضایت کاربران خود را جلب کند .  به گزارش روابط عمومی رایتل ، مشترکینی که سیم کارت رایتل دارند برای فعال سازی و استفاده از طرح هدیه فرهیختگان رایتل تا پایان سال 99 فرصت دارند . تا قبل از اتمام سال جدید باید اقدام به فعال سازی این طرح کنند . فرهیختگان عزیز  می توانند با خرید سیم کارت رایتل هدیه خود را فعال کنند و از آن بهره مند شوند .

هدیه فرهیختگان رایتل

غیر رایتلی‌ ها برای فعال‌ سازی این هدیه ، لازم است ابتدا از طریق رایکد دریافتی ، نسبت به ثبت‌ نام و دریافت رایگان “سیم‌ کارت رایتل” اقدام کنند . سپس از طرح هدیه فرهیختگان رایتل برخوردار شوند . رایکارت / رایکد نوعی کارت خرید با قابلیت تخفیف تا 100% است . می ‌توانید برای خرید انواع سیم‌ کارت‌ های دائمی و اعتباری رایتل و نیز انواع خدمات و طرح های مصرفی مورد استفاده قرار دهید . رایکارت برای اولین بار در ایران توسط شرکت خدمات ارتباطی رایتل طراحی و ارائه کرده است . در صورت داشتن رایکارت / رایکد ، می ‌توانید با مراجعه به صفحه ثبت نام و خرید قسمت رایکارت / رایکد و کارت هدیه ، “سیم‌ کارت” متناسب با طرح رایکارت / رایکد خود را ثبت ‌نام و خریداری نمایید .

در انتها بعد از تکمیل فرم اطلاعات فردی با توجه به درصد تخفیف رایکارت ، فاکتور نهایی نمایش می‌ شود . مشترکین رایتل ( rightel ) نیز می‌ توانند با وارد کردن کد ارغوان دریافتی از طریق پیامک ، هدیه مصرفی 50 گیگا بایتی یک‌ ساله هدیه فرهیختگان رایتل را فعال کنند . پیش از این و هم ‌زمان با آغاز بحران همه‌ گیری ویروس کرونا در کشور ، رایتل در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود اقدام به رایگان کردن تماس ‌های درون شبکه ، جهت تسهیل روابط هم‌ وطنان و لزوم حفظ فاصله‌ گذاری اجتماعی کرد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.