مجله سیم کارت

طرح ویژه سیم کارت دائمی رایتل X50

0 229

اپرتور رایتل طرح ویژه سیم کارت دائمی X50 رایتل ارائه کرده است . اپراتور رایتل تقریبا سومین اپراتور در کشور است که فعال است . این اپراتور بزرگ به تازگی به سود خالص دستیابی پیدا کرده است . اپراتور رایتل برای افرادی که تمایل به “خرید سیم کارت رایتل” دارند این سیم کارت های ویژه را ارائه کرده است . اپراتور رایتل ( rightel )  اعلام کرده است افرادی که تمایل دارند عضوی از خانواده رایتل شوند . الان فرصتی است تا بتوانند با خرید سیم کارت رایتل از خدمات ویژه این اپراتور بزرگ دسترسی پیدا کنند .

سیم کارت دائمی X50 رایتل

اپراتور رایتل از این طرح با نام طرح X50 رونمایی کرده است . اعلام کرده است افراد با شرکت در این طرح می توانند از خدمات متنوع این اپراتور بزرگ بهره مند شوند . در طرح ویژه  X50 رایتل می توانند علاوه بر بهره مندی از تعرفه های به صرفه می توانند از امکان تماس رایگان درون شبکه نیز بهره مند شوند . قیمت‌ بدون احتساب مبلغ مالیات بر ارزش افزوده است . در این طرح ویژه اپراتور رایتل سیم کارت رایتل دائمی به متقاضیان ارائه می دهد . متقاضیان می توانند سیم کارت رایتل دائمی خود را با شماره دلخواه و به قیمت یک میلیون ریال تهیه کنند . این سیم کارت ها 50 گیگا بایت اینترنت رایگان نیز دارند .

هدیه های سیم کارت دائمی X50 رایتل

سیم کارت های دائمی طرح  X50 رایتل علاوه بر 50 گیگا بایت اینترنت رایگان ، 500 دقیقه مکالمه برون شبکه ، 1000 عدد پیامک درون شبکه ، 500 عدد پیامک برون شبکه و هم چنین مکالمه درون شبکه رایگان می باشد . مهلت استفاده از هدایای این “سیم کارت” ها 30 روزه می باشد . مدت اعتبار بسته آغازین این طرح 30 روز است که پس از اولین استفاده از سیم‌ کارت محاسبه می گردد .

مدت اعتبار

لازم به ذکر است که پس از اتمام مدت اعتبار ، هدایای مذکور قابل استفاده نخواهند بود . سقف اعتبار مجاز دوره‌ ای ( دو ماهه ) برای “سیم‌ کارت‌ رایتل دائمی” در این طرح 600,000 ریال است . در صورت اتمام هر یک از خدمات موجود در طرح ( تماس صوتی ، حجم ترافیک عادی ، حجم ترافیک ساعات افت مصرف ، پیامک و … ) ، می ‌توانید از سایر خدمات طرح تا پایان مهلت زمان اعتبار آن ، استفاده نمایید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.