مجله سیم کارت

طرح ویژه سیم کارت همراه اول ویژه جوانان و دانشجویان

0 120

اپراتور همراه اول اولین و بزرگ ترین اپراتور در ایران است و این اپراتور برتر با فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و باز شدن مدارس و دانشگاه ها طرح ویژه سیم کارت جوانان و دانشجو را ارائه داده است که هدف این اپراتور ارتقای هویت دیجیتال می باشد . سیم کارت جوانان همراه اول برای رده سنی 18 تا 30 ساله می باشد و افراد در این رده سنی می توانند سیم کارت همراه اول جوانان را با قیمتی ویژه و بسته های متنوع خریداری کنند ، برای خرید سیم کارت همراه اول جوانان باید از طریق فروشگاه آنلاین همراه اول به نشانی  shop.mci.ir اقدام کنند که به صورت رایگان برایشان ارسال می گردد و یا می توانند به صورت حضوری از مراکز فروش و خدمات همراه اول خریداری کنند . جوانان متقاضی "خرید سیم کارت همراه اول" دائمی جوانان می توانند در این طرح ویژه سیم کارت همراه اول دائمی را با تخفیفی ویژه به قیمت 60 هزار تومان به همراه بسته های خوش آمد گویی 10 گیگا بایت اینترنت به مدت 30 روز و ماهانه 2.5 گیگا بایت اینترنت به مدت 4 ماه از ماه دوم فعال سازی خریداری نمایید .
سیم کارت دانشجویی همراه اول نیز همان طور که از اسمش مشخص است برای دانشجویان است و دانشجویان می توانند با خرید سیم کارت همراه اول اعتباری دانشجویی از تخفیف های ویژه این سیم کارت ها بهره مند شوند ، دانشجویان می توانند "سیم کارت همراه اول اعتباری" دانشجویی خود را با تخفیف 50 درصدی و به قیمت 10 هزار تومان از طریق فروشگاه آنلاین همراه اول به نشانی shop.mci.irبا ارسال رایگان یا مراکز فروش و خدمات همراه اول ، طعم ارتباطات دانشجویی طی ترم های پیش رو را بیش از پیش بچشند . سیم کارت دانشجویی علاوه بر تخفیف در برقراری مکالمات و ارسال پیامک بین سیم کارت های دانشجویی ، جمعه های رویایی را برای دانشجویان به ارمغان خواهد آورد که تمامی مکالمات درون شبکه آنان در این روز رایگان خواهد بود . بسته خوش آمد گویی همراه اول نیز شامل 24 گیگا بایت 6 ماهه یا به عبارتی ماهانه 4 گیگا بایت اینترنت به مدت 6 ماه ، یک گیگا بایت اینترنت یک ماهه ، 100 دقیقه مکالمه درون شبکه یک ماهه ، 4 هزار تومان اعتبار اولیه و 10 هزار تومان هدیه نخستین شارژ نیز برای سیم کارت های اعتباری دانشجو تدارک دیده شده است .

 همراه اول به عنوان نخستین و بزرگ ترین اپراتور تلفن همراه کشور ، پرچم دار توسعه جدید ترین تکنولوژی های ارتباطی و هم چنین در اختیار داشتن بالا ترین رکورد سرعت 5G کشور ، همواره سعی دارد با حمایت از جوانان و دانشجویان ، زمینه تحصیل عادلانه علم و دانش را فراهم آورد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.