مجله سیم کارت

طرح فروش ویژه سیم کارت ایرانسل

0 767

اپراتور ایرانسل در دوران شیوع ویروس کرونا در کشور طرح های ویژه ای ارائه کرده است . طرح فروش ویژه سیم کارت ایرانسل آنلاین یکی از این طرح ها می باشد . اپراتور ایرانسل با هدف تسهیل در ارائه خدمات در دوران شیوع بیماری کرونا این اقدام را ارائه کرده است . اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است . این اپراتور بزرگ به عنوان اولین اپراتور دیجیتال در ایران همواره در تلاش است تا خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه دهد . تا مشترکین سیم کارت های ایرانسل بتوانند به صورت آنلاین به کلیه خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی پیدا کنند .

طرح فروش ویژه سیم کارت ایرانسل

در این طرح ویژه متقاضیانی که سیم کارت خود را به صورت آنلاین از فروشگاه انلاین ایرانسل خریداری کنند . سیم کارت ایرانسل خود را بدون دریافت هزینه ارسال دریافت خواهند کرد . از طریق شرکت پست ، به نشانی خریداران ارسال خواهد شد . اپراتور ایرانسل در این طرح ویژه از مشترکین خود هزینه ارسال دریافت نخواهد کرد . ولی این اپراتور پیش از این طرح ، از افرادی که سیم کارت ایرانسل خود را از طریق فروشگاه آنلاین ایرانسل خریداری می کردند 295 هزار ریال هزینه ارسال دریافت می کرد . در حال حاضر و طی مدت زمان اجرای این طرح ارسال سیم کارت رایگان خواهد بود .

خرید سیم کارت ایرانسل

افراد برای خرید سیم کارت ایرانسل باید از طریق فروشگاه آنلاین ایرانسل به نشانی  shop.irancell.ir از بخش خرید سیم کارت ، سیم کارت مورد نظر خود را به همراه بسته اولیه انتخاب و خریداری کنند . در حال حاضر ، امکان “خرید سیم ‌کارت” ایرانسل اعتباری ، دائمی ، سیم‌ کارت ایرانسل دائمی با پیش‌ شمارۀ 0900 ، سیم‌‎ کارت حرفه‌ ای ، سیم‌ کارت دانش ‌آموزی کوشا و سیم‌ کارت ویژۀ مودم اینترنت پر سرعت ثابت (TD-LTE) از فروشگاه آنلاین ایرانسل ، فراهم است . خرید حجم های اینترنت ثابت و همراه ، مودم اینترنت ثابت و همراه ، گوشی تلفن‌ همراه و نیز تجهیزات خانۀ هوشمند ، شرکت در حراج شماره ‌های رند ایرانسل ، پرداخت قبض “سیم‌ کارت ایرانسل دائمی” و نیز خرید شارژ برای سیم‌ کارت ‌های اعتباری ، از جمله دیگر امکاناتی است . که در فروشگاه آنلاین ایرانسل ، نخستین ارائه‌ دهندۀ 5G و دارندۀ رکورد سرعت اینترنت در ایران ، در دسترس است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.